اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

ایران با خوداتکایی اقتصادی از شیطنت‌های استکبار جهانی ایمن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: امروز با کار و تلاش و خوداتکایی اقتصادی می‌توانیم کشورمان را از شیطنت‌های نظام استکباری در امان نگه داریم.

ایران با خوداتکایی اقتصادی از شیطنت‌های استکبار جهانی ایمن می‌شود

غلامعلی قادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امروز کارگران در سنگر کار و تولید نقش تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کنند، اظهار کرد: کارگران با وجود شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی با تعهد، تلاش شبا‌نه‌روزی و انجام کار جهادی در کاهش تأثیرات تحریم‌ها و عملیاتی کردن مفهوم اقتصاد مقاومتی نقش بارزی را ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نقش این قشر در ارتقای کیفیت محصولات، کاهش وابستگی به خارج و نیز در کاهش قیمت تمام شده محصولات داخلی در استفاده مردم از کالا‌های تولیدی داخلی بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده است، افزود: حضور منسجم، پرشکوه و سازمان یافته کارگران در بیشتر مراسم‌ها و مناسبت‌های اصلی و مهم ملی و استانی بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه امروز باید تا به شمت خود‌کفایی حرکت کنیم و مباحثی مانند فرهنگ کار و تلاش، وجدان کاری، الگوی مصرف، عدم اسراف و تبذیر و استفاده‌های حداکثری از ظرفیت‌های داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: این موضوع باید به مان صورت باشد که شهدا بین خون دادن و سازش کردن شهادت را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نیز امروز کار و تلاش را بین تلاش و سازش کردن بر می‌گزینند، ادامه داد: حضور کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه و با شور و عشق همراه بوده است و این حضور نقش آنها را در پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد.

قادری با تاکید بر اینکه  25 درصد از 23 هزار شهید استان اصفهان به قشر کارگری اختصاص دارد، تاکید کرد: مسیر‌های هر یک از شهدای کارگر الهام‌بخش بوده و تبیین رشادت‌های شهدای کارگر موتور محرکی برای کارگران امروز است

وی با بیان اینکه فرهنگ شهدا تجلی دفاع و پیروی از ولایت، تلاش، کوشش خستگی‌ناپذیری، توکل و صبر، نترسیدن از دشمن، مبارزه با رفاه‌طلبی و مبارزه با اسراف و فاصله گرفتن از تجملات است، اضافه کرد: تمام این مؤلفه‌ها به عنوان وجه مشترک جبهه دیروز و امروز است و تمام مردم باید در راستای رعایت این موارد تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کنگره شهدای کارگر آغازی برای رصد کردن تمام مسایل فرهنگی جامعه کار و تولید و تعاون‌گری است، گفت: به هر میزانی که جامعه هدف با فرهنگ شهادت بیشتر آشنا شوند، تلاش، همراهی و انگیزه کار مضاعف برای ارتقای شاخصه‌های ایرانی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل تهدید‌های دشمنان نجات‌بخش بوده و ملت ایران نباید از این نعمت بزرگ و الهی غافل شوند، اظهار کرد: برطرف شدن مشکلات اقتصادی امروز در کشور کمتر از مجاهدت در میدان جنگ نیست و باید با کار و تلاش و درست کار کردن از مشکلات جلوگیری شود.

قادری ادامه داد: امروز با کار و تلاش و خوداتکایی اقتصادی می‌توانیم کشورمان را از شیطنت‌های نظام استکباری در امان نگه داریم.

وی با بیان اینکه بدون شک امروز هر شخصی که درصدد حفظ سربلندی اسلام و مسلمانان است باید در جبهه کار و تولید تلاش کند، تصریح کرد: ملت ایران باید با همراهی با ولایت در راستای ارتقای کشور در تمام بخش‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول