اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

ترس استکبار از ایران روز به روز بیشتر می‏شود / باید ملت‌های آزادی‌خواه را پشتیبانی کرد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ترس استکبار از ایران روز به روز بیشتر می‏شود، گفت: در این شرایط باید ملت‌های آزادی‌خواه را بیش از گذشته حمایت و پشتیبانی کرد.

ترس استکبار از ایران روز به روز بیشتر می‏شود / باید ملت‌های آزادی‌خواه را پشتیبانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی غایبی در مراسمی که در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر شاهرود برگزار شد، بیان کرد: اسلام دین عزت و آزادگی برای بشریت است و جهان امروز بیش از گذشته به اسلام احتیاج دارد.

وی در سخنانی با اشاره به شخصیت امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) اعجوبه قرن ماست؛ چرا که با دست خالی و توکل به خدا هدایت جامعه‌ای را بر عهده گرفت و انقلابی عظیم و تاثیرگذار در جهان را رهبری و پیروز کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی کامل در ابعاد مختلف فکری و حرکتی بود و هنوز بعد از سال‏ها، بعضی از ویژگی‏های شخصیتی ایشان به درستی شناخته نشده است و اندیشمندان کشورهای مختلف در حال بررسی شخصیت این رهبر خدایی هستند.

غایبی خاطرنشان کرد: امام یک فقیه کامل و آگاه به اسلام و زمان بود و با این شرایط توانست اسلام را در جهان دوباره احیا کند و پایه‌های جهان کفر را دوباره به لرزه درآورد و خواب خوش استکبار را به کابوس بدل کند.

 
این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت‌های جهانی اسلام اظهار داشت: اکنون جهان اسلام هوشیار و بیدار شده است و بعد از گذشته 34 سال از انقلاب، کشورهای اسلامی منطقه نیز بیدار شده‏اند و دیکتاتورهای خود را کنار می‌زنند.

وی افزود: این‏ها همه نشان از تشنگی جهان به مبانی متعالی و مترقی اسلام است و جهان دیگر ظلم و استبداد و زور را نمی‌پذیرد و می‌خواهد طعم آزادی و عزت را بچشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر اسلام افزود: اسلام، دین عزت و آزادگی است و جهانیان این را به خوبی دریافت کرده‌اند و برای همین است که تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

غایبی تاکید کرد: صبر و استقامت ملت ایران بر انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت‌های آزادی‏خواه جهان شده و این ترس استکبار را بیش از گذشته در پی داشته و آنها برای مهار انقلاب ایران امروز دست به هر کاری می‌زنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: اکنون رسالت ملت ایران سنگین است و باید با بصیرت و ایستادگی در میدان بود و ملت‌های آزادی‌خواه را حمایت و پشتیبانی و تلاش کرد تا بتوان تمدن بزرگ اسلامی را در جهان به وجود آورد.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول