اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

48 روستای صومعه‌سرا گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از اجرای عملیات پروژه گازرسانی به 48 روستای باقی‌مانده این شهرستان خبر داد.

48 روستای صومعه‌سرا گازرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی در دیدار مسئولان با مردم روستای «نوخاله اکبری و جعفری» بخش تولمات این شهرستان، اظهار کرد: توسعه روز افزون حق مردم روستاهای صومعه‌سرا است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی روستایی برای شناسایی و برطرف کردن سریع مشکلات اهالی و ساکنان روستاها، تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌های مختلف در روستاها و بازدید هر هفته مدیران با روستاییان نشانه عزم راسخ برای برطرف کردن برخی مشکلات و معضلات مردم است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، لازمه رضایتمندی مردم از خدمات‌رسانی مسئولان را اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف دانست و افزود: رابطه مردم و مسئولان مانند همیشه باید تنگاتنگ و در یک مسیر واحد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای حوزه خدمات‌رسانی به شهر و روستاهای صومعه‌سرا صورت گرفته است، متذکر شد: از بین 151 روستای صومعه‌سرا بالغ بر 103 روستا گازرسانی شده است.

خصوصی‌ثانی از اجرای عملیات پروژه گازرسانی به 48 روستای باقی‌مانده صومعه‌سرا خبر داد و بیان کرد: تلاش ما برای تزریق اعتبار جدید و انجام طرح گازرسانی 48 روستای صومعه‌سرا به صورت تجمیع در آینده‌ نزدیک است.

وی به ضعف ولتاژ برق در بیشتر روستاهای صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: تیرهای چراغ برق‌ جدیدی با پیگیری مردم و رئیس اداره برق صومعه‌سرا در حال نصب در روستاهای این شهرستان است تا ضعف ولتاژ برق تا حدودی برطرف شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، مدیریت را شغلی حساس و بسیار مهم خواند و متذکر شد: مدیران مکلف به ارائه خدمات‌رسانی بهتر به مردم هستند که این خدمات‌رسانی‌ها جز با حضور در بین مردم و لمس کردن مشکلات آن‌ها محقق نمی‌شود.

وی با تصریح بر اینکه نمایندگان گیلان در راستای برطرف شدن 10 مشکل اساسی استان در تلاش هستند، یادآور شد: تکمیل راه‌آهن و آزاد راه، ساخت پالایشگاه، برطرف شدن معضلات حوزه کشاورزی، بیکاری جوانان و بررسی مباحث مربوط به تالاب انزلی و صومعه‌سرا از جمله طرح‌های پیشروی نمایندگان گیلان است.

خصوصی‌ثانی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌های قبلی کار این طرح‌های پیشنهادی نمایندگان استان تا پایان دوره چهار ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به درخواست ساکنان روستاهای «نوخاله اکبری» و «جعفری» صومعه‌سرا مبنی بر استقرار شهرداری در این روستاها، اذعان کرد: استقرار شهرداری در منطقه نو خاله صومعه‌سرا باید با پیگیری و رایزنی‌های قبلی تحقق یابد.

به گزارش فارس، در ادامه دیدار مسئولان با مردم روستاهای مذکور هر یک از اهالی مشکلات و موارد پیشنهادی خود را با مدیران حوزه‌های مربوطه در میان گذاشتند.

روستاهای «نوخاله اکبری و جعفری» در مجموع با یک‌هزار و 500 خانوار در بخش تولمات و حاشیه تالاب صومعه‌سرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/84003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول