اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای خط لوله اصلی گاز صورت گرفت

آغاز گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان مرکزی از اجرای خط لوله اصلی گاز به منظور گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی خبر داد.

آغاز گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند اظهار داشت: مرحله انتخاب پیمانکار اجرای لوله اصلی گاز (خط تغذیه گاز) حد فاصل روستاهای نقوسان تا بازرجان و قزلچه از توابع شهرستان تفرش استان مرکزی که شامل روستاهای (بازرجان، مشهد بازرجان ،قزلجه، سنگان، نوبهار، فرک، حشه، دادغان) در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: در مناقصه مذکور 11 شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی به منظور اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «سیال فن‌کلار» با مبلغ پیشنهادی هفت میلیارد و 470 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: به منظور اجرای این خط تغذیه نیاز به انجام 14 هزار و 500 متر لوله از نوع فولادی به قطر چهار اینچ و نصب و اجرای دو عدد ایستگاه تقلیل فشار تی‌بی‌اس با ظرفیت‌های یک هزار متر مکعبی و دو هزار و 500 متر مکعبی است که اجرای این مرحله از پروژه، توسط شرکت «سیال فن کلار» انجام خواهد شد.

کهوند افزود: هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 15 میلیارد و 997 میلیون ریال برآورد و مدت اجرای آن 180روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این خط تغذیه، گازرسانی به روستاهای بازرجان ،مشهد بازرجان، قزلجه، فسنگان، نوبهار، فرک، حشه و دادغان از توابع شهرستان تفرش با بیش از 650 خانوار در آینده فراهم می‌شود.

انتهای پیام/87001/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول