اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا اردیبشهت ماه سال 92

46 روستای همدان گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز شهرستان همدان گفت: از 96 روستای مهر ماندگار همدان، 50 روستا گازرسانی شده و 46 روستا تا پایان اردیبهشت ماه گازرسانی می‌شود.

46 روستای همدان گازرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر محبیان ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: شهرستان همدان دارای چهار شهر و 114 روستا است که 78 روستا با 26 هزار و 216 خانوار دارای نعمت گاز هستند.

وی تصریح کرد:‌ 18 روستا در همدان در حال گازرسانی هستند و دو روستا نیز قرارداد برای اجرای گاز دارند.

رئیس شرکت گاز شهرستان همدان با بیان اینکه 96 روستای استان همدان جزو روستاهای مهر ماندگار کشور هستند، افزود:‌ یک هزار روستا در کشور مهر ماندگار هستند که در همدان 96 روستا در این زمینه گازرسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه 46 روستای مهر ماندگار استان همدان تا اردیبهشت ماه سال 92 گازرسانی می‌شود، افزود: از یک هزار روستای مهر ماندگار کشور، 96 روستا در همدان باید گازرسانی شود که 50 روستا افتتاح شده است.

محبیان با اشاره به عدم گازرسانی داخل مدارس اذعان کرد: در لوله‌کشی داخلی مدارس اداره گاز نقشی ندارد و برای این امر از مجلس شورای اسلامی نیز مصوبه دارد.

وی اضافه کرد: استفاده از بخاری گازی در کانکس درست نیست چرا که کانکس فاقد استاندارد‌های لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه دلسوزی برای مردم باید در مسیر مردم و انقلاب باشد، افزود: گاهی مسئولان با کم‌لطفی به جای توجه به مردم به دنبال سوژه‌های خود هستند.

سید احمد حسنی‌حلم بیان داشت: در حال حاضر شوراها به سمت خروج از شورای شهرداری بودن هستند و هر جا احساس کنند که باید سایر ادارات در جلسات حضور یابند آنها با آغوش باز می‌پذیرند.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول