اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دفتر اختلاف دیرینه عشایر مغان بسته شد / آغاز گازرسانی به روستاهای دور‌افتاده اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از آغاز گازرسانی به روستاهای دور‌افتاده استان خبر داد و گفت: با درایت دولت دهم و با صلح و سازش اختلاف عشایر با کشت و صنعت مغان خاتمه یافت.

دفتر اختلاف دیرینه عشایر مغان بسته شد / آغاز گازرسانی به روستاهای دور‌افتاده اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای حاج عوض از توابع شهرستان مرزی پارس‌آباد، اجرای طرح ساماندهی و اسکان عشایر محدوده شرکت‌های کشت و صنعت مغان و پارس را شاهکار دولت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان و نیرو در تلاش است تا با ایجاد امکانات و خدمات‌رسانی به روستاها، کمبودها و مشکلات روستاییان را برطرف کند.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: مسئولان نظام خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق دور‌افتاده را یک افتخار بزرگ برای خود می‌دانند.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکثر روستاها از نعمت آب لوله‌کشی، برق، گاز، مدرسه، مراکز بهداشتی، تلفن و جاده ارتباطی مناسب برخوردار هستند.

نیکزاد با اعلام اینکه تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق بهره‌مند هستند، ادامه داد: در 34 سال گذشته امکانات زیادی از سوی دولت برای روستاییان فراهم شده است.

نیکزاد مقاوم‌سازی مسکن روستایی را از افتخارات و توفیقات بزرگ دولت احمدی‌نژاد دانست و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به روستاها سبب رونق و پیشرفت روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: هم‌اکنون 100 درصد خانوارهای شهری و 51 درصد خانوارهای روستایی پارس‌آباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است.

فیروز خدایی گفت: گازرسانی به روستاهای فاقد این شهرستان در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد و عملیات گازرسانی به 16 روستای این منطقه با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای گازرسانی به روستای حاج عوض با 300 خانوار، 4 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/62003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول