اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

بیمارستان 220 تختخوابی ابهر پیشرفت خوبی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: بیمارستان 220 تختخوابی ابهر علاوه بر این شهرستان ‌برای استان زنجان و شهرهای همجوار در استان‌های دیگر نیز سودمند خواهد بود.

بیمارستان 220 تختخوابی ابهر پیشرفت خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح دستگاه Ctscan بیمارستان امدادی ابهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این دستگاه در ابهر اظهار داشت: راه‌اندازی دستگاه Ctscan یکی از مطالبات مردم بود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دستگاه Ctscan بیمارستان امدادی ابهر از مصوبه‌های دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان محسوب می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که با پیگیری‌های صورت گرفته دستگاه Ctscan بیمارستان امدادی ابهر مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به پیگیری مردم نسبت به راه‌اندازی دستگاه Ctscan در ابهر خاطرنشان کرد: مردم باید همواره در کنار مسئولان باشند تا با همکاری و همیاری همدیگر در مسیر توسعه و رفع مشکلات شهرستان گام برداریم.

وی به بیمارستان 220 تختخوابی در حال احداث ابهر اشاره و تصریح کرد:‌ این بیمارستان نه تنها برای شهرستان ابهر بلکه برای استان زنجان و شهرهای همجوار استان‌های دیگر نیز سودمند خواهد بود.

رفیعی افزود: ابهر به عنوان دروازه شمال‌غرب کشور محسوب شده و با افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی این شهر شاهد رفع بسیاری از کمبودهای درمانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خالصانه و صادقانه در مسیر کسب رضایت مردم تلاش کنند، گفت: رضایت خدا در رضایت مردم است و همه مسئولان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی و پزشکی اظهار داشت: ما در حوزه سلامت با وجود اقدام‌های صورت گرفته هنوز هم نیازمند کارهای بسیاری هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه ما در فناوری‌های پزشکی در رتبه‌های بالای جهانی قرار داریم، باید همه تلاش و همت خود را برای گسترش فعالیت‌ها و رسیدن به قله‌های افتخار به کار بگیریم.

رفیعی با اشاره به نقش مهم سلامت و بهداشت در توسعه یک جامعه‌ خاطرنشان کرد: تشابه سلامت و امنیت برای همه آحاد جامعه قابل درک است و نمی‌توان سلامت و بهداشت را از امنیت جدا دانست.

وی افزود: در زمینه سلامت و بهداشت مقوله آگاهی از ضروریت‌ها محسوب می‌شود که آگاهی دادن به جامعه برای پیشرفت سلامت و بهداشت از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/73001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول