اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از احداث بیمارستان 540 تختخوابی به‌دلیل افزایش نیازهای درمانی در کرمانشاه خبر داد.

بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن روشنی متوسط روز اشغالی تخت‌های بیمارستانی استان را در 9 ماهه نخست امسال، 62,05 درصد، اعلام کرد و ادامه داد: این درصد بیان‌کننده این است که در روز چند درصد از تخت‌های بیمارستان توسط بیماران اشغال شده است.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه، روشنی اظهار داشت: در حال حاضر 141 تخت ICU، در استان کرمانشاه وجود دارد که 103 تخت آن مربوط به بخش‌های دانشگاهی و مابقی تخت‌ها مربوط به بخش‌های غیردانشگاهی است.

وی با بیان اینکه تعداد فعلی تخت بیمارستانی استان، جوابگوی نیازهای مردم است، ادامه داد: برای افزایش تخت‌های بیمارستانی استان کرمانشاه متناسب با نیاز روز بیماران برنامه‌هایی در دست داریم.

روشنی در ادامه با تاکید بر نیازهای درمانی استان و مرکزیت درمانی کرمانشاه برای برخی استان‌های هم‌جوار غرب کشور، افزود: با توجه به اینکه جمعیت و به دنبال آن نیازهای درمانی مردم در حال افزایش است، احداث بیمارستان 540 تخت‌خوابی ضرورت می‌یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعلام اینکه هنوز زمان کلنگ‌زنی و مکان احداث این بیمارستان مشخص نیست، یادآوری کرد: به‌دلیل شرایط فعلی اقتصاد و کمبود بودجه، کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تخت‌خوابی به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول