اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

بیمارستان جدید رامهرمز تا سال 92 تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اتمام عملیات ساختمانی و تجهیز بیمارستان جدید شهرستان رامهرمز با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیمارستان جدید رامهرمز تا سال 92 تکمیل می‌شود

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به محوریت شهرستان رامهرمز، بین تعداد شهرهای استان از جمله رامشیر، هفتگل، باغملک، ایذه، آغاجاری و روستاهای بسیاری که در این مناطق وجود دارد، احداث بیمارستان دوم این شهرستان که سالهاست آغاز شده به زودی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: از محل اعتبارات مهر ماندگار مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی جهت اتمام عملیات ساختمانی این بیمارستان اختصاص یافت که امیدواریم هر چه زودتر ساختمان این پروژه ملی به اتمام برسد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تکمیل ساختمان بیمارستان به عهده وزارت مسکن و شهرسازی است که پس از اتمام عملیات ساختمانی تحویل وزارت بهداشت ودرمان می‌شود.

بهمئی همچنین عنوان کرد: وزارت بهداشت و درمان باید پس از تحویل ساختمان، از محل اعتبارات متمرکز در وزارتخانه این بیمارستان را تجهیز کند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته این بیمارستان در سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای بیمارستان فعلی رامهرمز از سوی رئیس جمهور و معاون نظارت راهبردی مقرر شده که نسبت به خرید یک دستگاه سی.تی.اسکن برای این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک اقدام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت استقرار این دستگاه در این شهرستان رفت و آمدهای پرهزینه و پرخطر بیماران به مرکز استان کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/72001/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول