اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 قم:

خیابان بیمارستان امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم گفت: خیابان بیمارستان امام رضا (ع) به طول 350 متر با همت و تلاش شهرداری منطقه دو ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

خیابان بیمارستان امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو قم، مجید متین‌فر گفت: مدت زمان اجرای این پروژه دو ماه و طول این پروژه 350 متر است که شامل زیرسازی آسفالت به حجم 7 هزار متر‌مربع، جدول‌گذاری به طول 700 متر، احداث نهر بلوکی به طول 200 متر است.

وی ادامه داد: این پروژه با صرف هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث شده و این اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و اعتبارات استانی تأمین شده است.

شهردار منطقه دو قم در ادامه در خصوص عملیات عمرانی این پروژه اظهار کرد: این پروژه به منظور ایجاد مسیر دسترسی شهروندان و زائران به بیمارستان و ایمن‌سازی تردد در این مسیر به اجرا درآمده است.

وی از شهروندان خواست تا با صبر و بردباری شهرداری را در انجام و تحقق پروژه‌های عمرانی یاری کرده و از اموالی که شهرداری برای آسایش شهروندان در سطح منطقه تدارک دیده است نگهداری کنند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول