اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرودشت در مجلس مطرح کرد

کمبود 170 تخت بیمارستانی در مرودشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود 170 تخت بیمارستانی در مرودشت از جمله مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان است.

کمبود 170 تخت بیمارستانی در مرودشت

محمد مهدی برومندی امروز در حاشیه افتتاح سومین درمانگاه بزرگ تخصصی و فوق‌تخصصی در مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان مرودشت سومین بیمارستان فارس است و با توجه به حوزه نفوذ این شهر، هر روز شاهد پذیرش بیماران از شهرها و بخش‌های تا شعاع 100 کیلومتری هستیم اما با کمبودهایی از جمله دستگاه سنگ‌شکن و «ام آر ای» مواجه است که از مسئولان این استان تقاضا داریم که آنها را جبران کنند.

وی اضافه کرد: در حالی که در بخش خفر جهرم نیز بیمارستان وجود دارد، اما ارسنجان به عنوان تنها شهرستانی که فاقد بیمارستان است بیماران خود را آواره مرودشت و شیراز می‌کند.

نماینده مردم مرودشت و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مجموع پنج بیمارستانی که از حوزه راهبردی ریاست جمهوری کد 215 را در کشور اخذ کردند دو بیمارستان برای شهرهای مرودشت و ارسنجان پیش‌بینی شده است.

برومندی همچنین بیان داشت: با توجه به اینکه در مرحله تصویب بودجه کشور هستیم، امیدواریم با درایت و همکاری مسئولان استان فارس بتوانیم در این لایحه ردیف اعتباری این دو بیمارستان را اخذ کنیم و در سال جدید شاهد شروع به ساخت آنها در شهرهای مرودشت و ارسنجان باشیم تا کمبودهای بهداشت و درمان این دو شهرستان جبران شود.

انتهای پیام/2448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول