اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش منوجان:

برای مقابله با جنگ نرم تبعیت از ولایت ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منوجان گفت: برای مقابله با جنگ نرم احیای ارزش‌های دفاع و تبعیت از ولایت ضروری است.

برای مقابله با جنگ نرم تبعیت از ولایت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، علی بیت‌اللهی رئیس آموزش و پرورش منوجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: برای مقابله با جنگ نرم احیای ارزش‌های دفاع و تبعیت از مقام والای ولایت و برگزاری همایش‌های دینی و مذهبی لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی متولیان فرهنگی شهرستان عزم خود را برای مقابله با جنگ نرم جزم کرده‌اند و تحکیم بنیان خانواده و نظارت مستمر بر مراکز توزیع محصولات فرهنگی شهرستان امری ضروری است.

بیت‌اللهی بر وحدت و هوشیاری مردم در انتخابات آینده تاکید کرد و افزود: نتایج جنگ نرم پایدار و با دوام و بهترین راه مبارزه با آن تبلیغات تاثیرگذار و استفاده از دیپلماسی عمومی است.

وی گفت: آموزش و پرورش همیشه برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی در دستور کار داشته و برای اطلاع‌رسانی و مضرات آثار جنگ نرم در میان نسل جدید و دانش‌آموزان برنامه‌هایی در دست اقدام دارد.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان نیز گفت: جنگ نرم را امروز دشمنان اسلام به راه انداخته‌اند و همان‌گونه که در جنگ سخت افسران و فرماندهانی برای هدایت گردان‌ها وارد عرصه می‌شدند، امروز متولیان فرهنگی افسران جنگ نرم هستند و باید بکوشند با تمام همت و تلاش بر دشمنانی که دست به دست هم داده‌اند تا عزت و آزادی ما را بگیرند، فائق آییم.

وی بیان کرد: ما بارها ثابت کرده‌ایم، می‌توانیم و این بار هم در عرصه بزرگ انتخاباتی که در پیش است، بار دیگر از امتحانی بزرگ سربلند بیرون می‌آییم و اجازه نمی‌دهیم، اختلافات درونی برخی مسئولان به رسانه‌ها و بعدا عمومیت پیدا کند تا دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

انتهای پیام/80006/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول