اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه دماوند:

خلاقیت شاخصه لازم برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه پاسداران ناحیه دماوند، اصل خلاقیت را شاخصه لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

خلاقیت شاخصه لازم برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یدالله سلیمانی صبح امروز در نشست شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیانات گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب، مسئولان در زمینه فرهنگ دو وظیفه اساسی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: وظیفه نخست، تعریف شاخص‏هایی روشن و مشخص در زمینه‏های فرهنگی و وظیفه دیگر، تعیین نرخ‏های موجود و هدف است.

سلیمانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص می‏فرمایند که «باید مجموعه تأثیر کارهایی را که انجام می‏دهید، مشخص کنید؛ باید بتوانیم بسنجیم که خروجی کار ما در مجموعه نظام در حوزه فرهنگ چگونه است».

معاون اجرایی سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: برای رسیدن به اهداف تعیین‏شده در مقوله‏های فرهنگی مانند هر مبحث دیگری باید فرمایشات روشن‏گرایانه معظم‏له را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: ولی باید توجه داشت که رسیدن به نکات مد نظر رهبر فرزانه انقلاب، نیازمند آماده‏سازی ساز و برگ‏های ابتدایی است.

سلیمانی با اشاره به تجربیات دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس در ابعاد مختلف دستاوردهای بسیاری در پی داشت.

معاون اجرایی سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: از جمله این دستاوردها، می‏توان به ایجاد روحیه تولید خلاقیت در میان آحاد مختلف جامعه اشاره کرد که امروز نیز نیاز اساسی جامعه است.

انتهای پیام/2568/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول