اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

فعالیت قرآنی در فضای مجازی راهکاری برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی گفت: فعالیت قرآنی در فضای مجازی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و سنگری در برابر توطئه‌‌های آنان است.

فعالیت قرآنی در فضای مجازی راهکاری برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمدرضا میرتاج الدینی" در آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر دومین جشنواره وبلاگ ‌نویسی قرآنی در تبریز با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی و توجه به آموزه‌های این کتاب انسان ساز اظهار داشت: بهره گیری از فناوری روز در جهت ترویج فرهنگ قرآنی حرکتی ارزشمند و در خورد توجه است.

وی افزود: در برهه‌ی کنونی که جهان حول محور اطلاعات در حرکت بوده و مبنای تصمیم‌ گیری ها و سنجش قدرت جوامع تفکر است، استفاده از فضای سایبر برای توسعه اندیشه های قرآنی و تولید محتوا در این فضای گسترده از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

تاج‌الدینی تاکید کرد: ایران اسلامی با تکیه بر قدرت اندیشه و اهتمام جوانان این مرز و بوم در عرصه های علمی و هنری توانسته است برترین قدرت نرم در برابر هجمه های دشمنان باشد.

وی افزود: وبلاگ‌ها با توجه به شاخصه‌هایی که دارند می توانند فرصت مناسبی را  برای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی فراهم نمایند.

معاون رئیس جمهور در نظارت بر اجرای قانون اساسی گفت: بلاگرها با افزودن یک یا چند زبان دیگر و تنظیم مطالب و محتوای وبلاگ‌های خود براساس آن می‌توانند زمینه بهره‌گیری مخاطبان بیشتری را از مطالب درج شده فراهم کنند.

وی تاکید کرد: با مراجعه به قرآن و توجه به مضامین آن می توان معمار وجود خود بود و شخصیتی کامل و جامع داشت چراکه  هر فعالیتی که در حوزه قرآن انجام می گیرد ارزشمند است و زمانی را که انسان صرف قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی می‌کند جزو عمر مفید انسان محسوب می‌شود.

براساس این گزارش دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرانی "آیات" بوده و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت، کانون فرهنگ و ادب آذربایجان، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های قرآنی آیات و در هفت بخش وبلاگ متنی شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احادیث، گزارش و خبر، خاطره‌نویسی،‌آموزش،‌تاویل، تفسیر و تدبر و دو بخش ویژه موضوعی شامل انسان از منظر قرآن کریم، وبلاگ مراکز و موسسات قرآنی، سه بخش فتوبلاگ ،‌پادکست، ویدئوکست با موضوع‌های مختلف قرآنی برگزار شده و نفرات برتر آن در تبریز معرفی شدند .

انتهای پیام/60002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول