اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قرارگاه تهدید نرم بسیج سازمان صدا و سیما:

دشمن برای ایران در حال تدارک جنگ نرم سنگین‌تری است

خبرگزاری فارس: رئیس قرارگاه تهدید نرم بسیج سازمان صدا و سیما گفت: دشمن برای ما در حال تدارک جنگ نرم سنگین‌تری است و هرچه زمان می‌گذرد، انواع و اقسام توطئه‌ها بیشتر می‌شود.

دشمن برای ایران در حال تدارک جنگ نرم سنگین‌تری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عشرت شایق صبح امروز در یادواره 23 شهید استان یزد اظهار داشت: از آنجا که بنیاد خانواده هدف اصلی دشمن در هجمه‌های نرم است، زنان به عنوان اثرگذارترین عنصر در خانواده، در نقش مادر و همسر، وظایف خود را در مقابله با این هجمه‌ها به درستی ایفا کنند.

وی افزود: زنان خود نیز به عنوان افرادی که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، باید مراقب باشند تا به سمتی سوق پیدا نکنند که مدنظر دشمن است.

شایق بیان داشت: دشمنان تلاش می‌کنند با برنامه‌های خود، حجاب را از سر زنان کنار بزنند، ارتباط مادر و فرزندی را دچار خدشه کنند، خانواده‌ها را به خانواده‌های مصرف‌گرا تبدیل کنند و ده‌ها برنامه دیگری که اقتصاد و سیاست دشمن را به پیش می‌برد اما باید در این راستا هوشیار عمل کرد.

وی با بیان اینکه الگوی زنان ایرانی، شیرزنانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردم از حریم ولایت، کشور و دین حمایت و دفاع کردند، افزود: عده‌ای، مقام و منزلت زنان را در دوران هشت سال دفاع مقدس در حد یک تدارکات‌چی پایین می‌آورند و زنانی که شجاعانه در خطوط مقدم حاضر شدند یا به اقدامات درمانی و ... پرداختند را فراموش می‌کنند.

شایق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شبکه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی دائم سنگ ایران را به سینه می‌زنند و البته تظاهر به این کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حالی که فساد و فشار اقتصادی، اروپا و آمریکا را فرا گرفته، مجریان و برنامه‌سازان بی‌بی‌سی دائم اعلام می‌کنند که نگران فشارهای اقتصادی بر روی مردم ایران هستند اما آنها باید بدانند که اگر می‌خواهند نقش ناجی را ایفا کنند، بهتر است این نقش را برای ملت و مردم خودشان اجرا کنند.

وی افزود: دشمن برای ما در حال تدارک جنگ نرم سنگین‌تری است و هرچه زمان می‌گذرد، انواع و اقسام توطئه‌ها بیشتر می‌شود.

شایق یادآور شد: دشمن اکنون به دایه دلسوزتر از مادر برای ملت ایران تبدیل شده در حالی که ملت خود را فراموش کرده و مشکلات آنها را نادیده گرفته است.

وی از زنان خواست: هوشیارانه عمل کنند زیرا هرچه هوشیارتر باشند، پیروزترند و در این راه اجازه ندهند دشمنان از آنها ابزاری برای دست خویش بسازند.

شایق همچنین با تاکید بر اینکه زنان ولایت را سرلوحه امور خویش می‌دانند، تصریح کرد: دوره مسموم کردن ولایت، جام زهر نوشاندن به ولایت و سر به نیزه کردن ولایت تمام شده و زنان پا در رکاب ولایت تا آخرین قطره خون خود از دیده‌بان بزرگ جهان اسلام حمایت و دفاع خواهند کرد.

این مراسم در حسینیه ثارالله یزد و با حضور جمعی از خواهران بسیجی و سپاهی و خانواده‌های شهدای زن استان یزد برگزار شد.

در این مراسم از تمبر یادواره و کتابی با موضع نقش زنان در دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/2464/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول