اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) مطرح کرد

ایران به فتح جبهه ‌جنگ نرم دشمن ‌نزدیک شد‌/راه‌اندازی شبکه رسانه‌ای جنگ نرم‌

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) با بیان اینکه با یاری خدای متعال امروز به فتح جبهه ‌جنگ نرم علیه نظام نزدیک شده‌ایم، گفت: با این حال ‌جبهه جنگ نرم ‌حد و مرزش مشخص نیست.

ایران به فتح جبهه ‌جنگ نرم دشمن ‌نزدیک شد‌/راه‌اندازی شبکه رسانه‌ای جنگ نرم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین یکتا ‌در جمع افسران فرهنگی لرستان که در سالن همایش علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، افزود: امروز ما در جنگ تمام عیار هستیم، اما این جنگ با جنگ‌های گذشته تفاوت دارد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) یادآور شد: افسران جنگ بیش از هر چیز باید مختصات جدید جنگ را در هر برهه بشناسند تا بتوانند میدان‌دار نبرد باشند، نباید معرکه را رها کنند بلکه باید دنبال مختصات جدید باشند.

وی با اشاره به الگوگیری کشورهای مختلف از ایران اسلامی گفت: سربازان ایران اسلامی در دوران انقلاب اسلامی مدیریت و آتش جنگ را در دست گرفتند و با اقتدار پیروز صحنه شدند و امروز نیز بیداری اسلامی از روح امام و شهدا و تبلیغات و مدیریت ولی فقیه مدد می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) با بیان اینکه جبهه جنگ نرم هنوز حد و مرزش مشخص نیست، خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم‌الاوصیا بعد از فتنه سال 88 استاردش زده شد و تا به امروز کارهای بزرگی انجام گرفته و به دنبال ساماندهی نیروهای ارزشمند و توانمند هستیم.

یکتا خاطرنشان کرد: این قرارگاه در مرکز در قالب 10 کارگروه در تمام زمینه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده ‌و تاکنون به 30 استان کشور در این ‌ارتباط‌ سفر کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: نخستین کار این قرارگاه شناسایی مؤسسات است که تاکنون بیش از 80 درصد مؤسسات کشور شناسایی شده‌اند.

وی شناسایی توانمندی افراد این مؤسسات را یکی از اولویت‌های این قرارگاه عنوان کرد و گفت: هدف از تشکیل قرارگاه‌های استانی مردمی، تخصصی و حرفه‌ای بودن افراد است.

یکتا تصریح کرد: سطح آگاهی افراد این قرارگاه و مؤسسات شناسایی شده باید در تمام زمینه‌ها بالا رود زیرا دشمن در این زمینه حرفه‌ای دارد کار می‌کند.

وی از کارگروه تخصصی این قرارگاه در سطح استان‌های کشور خبر داد و گفت: ما باید تمام نگاهمان به جنگ نرم باشد و ما در قرارگاه دنبال این هستیم دست به زمین بزنیم اما برخی از زمین‌ها داغ هستند و باید مراقب باشیم و کار کنیم که آینده از آن حزب‌الله است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: قرارگاه خاتم‌الاوصیا در فاز نخست شناسایی و در فاز دوم مسئله آموزش را در اولویت خود قرار داده است.

وی افزود: تمرکز آتش کار دیگری است که قرارگاه آن را دنبال می‌کند.

یکتا گفت: در حال حاضر بیش از 500 مستند در زمینه‌های مختلف جنگ نرم در سطح کشور در حال تولید و ساخت است و به دنبال آن هستیم که به زودی یک شبکه گسترده رسانه‌ای در این زمینه به راه بیندازیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: جنگ نرم را باید جدی‌تر بگیریم و وظیفه افسران جنگ نرم در این زمینه بسیار سنگین است.

وی افزود: همه افراد در این زمینه باید شبانه‌روز پای کار باشند و برای آن وقت بگذارند.

‌انتهای پیام/2304/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول