اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

راهیان نور دژ مستحکمی در برابر جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: راهیان‎نور تأثیرگذارترین جریان فرهنگی است که مانند دژ مستحکمی کشور را در برابر جنگ نرم بیمه می‎کند.

راهیان نور دژ مستحکمی در برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول عصر امروز در جمع بسیجیان ادارات استان گلستان اظهار داشت: راهیان‎نور حرکت عظیم فرهنگی است که با تأثیرگذاری موجبات بهره‎برداری قشر جوان را از سفره شهدا فراهم می‎کند.

دشمنان با جنگ روانی تلاش کردند مانع از کار فرهنگی راهیان نور شوند

وی ادامه داد: با توجه به تأثیرگذاری چشمگیر این حرکت فرهنگی، دشمنان هجمه بسیار وسیعی بر علیه راهیان‎نور به خصوص پس از حادثه چهارمحال بختیاری وارد کردند که پس از آن حادثه بلافاصله حجم تبلیغات دشمن به اوج خود رسید و تمام فضاهای مجازی و شبکه‌های جنگ روانی ایجاد شد تا با شایعه‎سازی و عملیات روانی مانع این حرکت عظیم فرهنگی شوند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: از این رو هجمه دشمن به این حرکت به ما اطمینان داد که راهمان درست است و این حرکت تأثیرگذار است که دشمن را عصبانی کرده و موجب سرمایه‎گذاری آنان در این مسیر شده است.

تمهیدات ویژه‎ برای جلوگیری از حوادث در راهیان نور

کریمی‎اول تصریح کرد: ستاد راهیان نور برای جلوگیری از حوادث و به حداقل رساندن آن، تمهیدات ویژه‎ای طراحی کرد که در این راستا گروه‌های ایمنی و بازرسی فعال شده است؛ اتوبوس از نظر فنی چک می‎شود که در این راستا اتوبوس‎های مدل 85 به بالا استفاده خواهد شد.

وی اذعان داشت: همچنین راننده باید از سلامت جسمی کامل برخوردار باشد و همراهی همیار پلیس با هر اتوبوس و برگزاری جلساتی با پایانه‎ها و مسئولان تعاونی‎ها از جمله مواردی است که برای پیشگیری از حوادث انجام داده‎ایم.

اعزام 14 هزار گلستانی به راهیان نور

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سال گذشته حدود 32 هزار نفر به راهیان نور اعزام شدند، ابراز داشت: از ابتدای سال 1391 تاکنون نیز حدود 14 هزار نفر به اردوهای غرب و جنوب اعزام شدند.

کریمی‎اول ابراز داشت: از مهرماه اعزام دانش‌آموزی آغاز شد که تاکنون هشت هزار دانش‌آموز دختر و چهار هزار پسر اعزام کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص رابطه با آمریکا گفت: بنا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رابطه ایران و آمریکا همانند رابطه «گرگ و میش» است و گرگ و میش اصلاً رابطه‎ای باهم ندارند و این واژه‎ای قابل فهم برای همه دنیا است.

برای رابطه ایران و آمریکا باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: در این خصوص باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری و سرباز ولایت باشیم و تأسف‎آور این است که کسانی که دم از اطاعت ولی می‎زنند و خود را سرباز ولایت می‎دانند، در عمل در مقابل ایشان می‎ایستند.

کریمی‎اول در پایان گفت: امام راحل در زمان جنگ به صراحت پیامش این بود «جنگ جنگ تا رفع فتنه» اما روزی تصمیم گرفت صلح و آتش‌بس را بپذیرد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند «اگر آمریکا منطقی عمل کند، خواهد دید ملت ایران ملتی است که حسن نیت دارد.»

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول