اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

بصیرت‌افزایی ابرازی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت‌افزایی را ابرازی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.

بصیرت‌افزایی ابرازی کارآمد برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: بصیرت موجب تشخیص دشمن و دوست شده و از مسائل بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای به آن دارند.

وی تصریح کرد: در شرایط امروز که کشور باید مسیرهای ناپیموده را طی کند و در این راه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام می‌شود وجود بصیرت به عنوان یک ضرورت اساسی مطرح است که باید بر بصیرت‌افزایی توجه‌ای ویژه داشت.

معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نفوذ دشمن مانع رسیدن ملت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب شده و آسیب‌ جدی نیز به آن وارد می‌سازد به همین دلیل رهبر انقلاب ‌روی این نکته تاکید دارند و می‌خواهند کسانی که توان بصیرت‌افزایی دارند در این زمینه فعال باشند.

قریشی اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه را محور و اساس اصلی بصیرت‌افزایی دانست و خاطر نشان ساخت: داشتن بصیرت موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده و آنان را در رسیدن به اهداف پلید خود به ویژه در جنگ نرم ناکام می‌گذارد.

وی افزود: تفرقه اندازی در اردوگاه اسلام و ناامید کردن مردم به آینده و سرنوشت کشور یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان است که داشتن بصیرت می‌تواند این ترفند دشمنان را خنثی سازد.

انتهای پیام/87001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول