اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

جوانان ابزارهای جنگ نرم را بشناسند

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: جوانان باید نسبت به ابزارهای جنگ نرم شناخت کافی پیدا کنند چرا که این نوع جنگ خطرناک‌تر و مخرب‌تر از جنگ فیزیکی است.

جوانان ابزارهای جنگ نرم را بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رحیم جهان‌بخش ظهر امروز در همایش منتخبان صنعت چاپ و تبلیغات آذربایجان غربی که در سالن جلسات تالار شمس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جنگ نرم جنگ ایده‌ها، تفکرها و عقاید است که ابزارهای به کار رفته در آن نیز متفاوت‌تر از جنگ‌های سخت است به همین دلیل میزان خطرناکی آن را مردم احساس نکرده به اهمیت آن واقف نیستند حال آنکه می‌طلبد اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان به بصیرت‌افزایی مبادرت کنند.

وی جنگ نرم را عبارت از تحمیل عقاید و ارزش‌های یک ملت بر ملت دیگر دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان نظام به انواع حربه علیه کشورمان دست زدند تا ملت ایران اسلامی را در مقابل زیاده‌طلبی خود به تسلیم مجبور کنند ولی هیچ نتیجه‌ای کسب نکردند بنابراین به روش‌هایی نامحسوس و ادراکی برای غلبه کردن دست زدند که باید هوشیار بوده و این تهدیدها را شناسایی کنیم.

معاون اطلاعات عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خداجویی و خداشناسی را ویژگی فطری ابنای بشر دانست و افزود: با توجه به اینکه سران کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند ملت‌ها را با پرستش بیگانه کنند به طراحی پدیده‌هایی دروغ و دور از واقعیت پرداخته و آنها را به جهانیان عرضه کردند تا مورد پرستش قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید جوانان را در مورد عرفان‌های نوظهور و فرقه‌های جدید آشنا کرده و آنها را نسبت به این تهدیدات آگاه کرد، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین فرقه‌های بنیان‌برکن فراماسونری یا شیطان‌پرستی است باید نمادهایی که توسط سران این فرقه مورد استفاده قرار می‌گیرد شناخت و با انجام برنامه‌‌های روشنگری و آگاه‌سازی از ترویج یافتن این علائم و نمادها جلوگیری کرد.

وی صلیب واژگون، ستاره پنج پر واژگون، تبر واژگون و عدد 666 را از جمله نمادهای مورد استفاده توسط این فرقه ضاله برشمرد و خاطر نشان کرد: برای انتشار این علائم در فضاهای مختلف اعم از فضای مجازی و حقیقی تلاش مذمومی آغاز کرده‌اند که باید آگاهانه با آنها مقابله کرد.

معاون اطلاعات عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تلاش برای صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را یک رسالت خطیر و تکلیف شرعی و قانونی دانست، اظهار داشت: چاپخانه‌ها در این راستا مسئولیت سنگینی بر دوش دارند به طوری که باید نهایت دقت را به عمل آورند تا به طور ناخواسته از چنین علائمی در طراحی روی جلد و .. بهره نگیرند.

انتهای پیام/61002/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول