اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تحریم ایران از سوی دشمنان بهانه‌ای بیش نیست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه نیروی انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحریم‌های دشمنان علیه ایران بهانه‌ای بیش نیست و هدف اصلی آن‌ها اعتقادات مردم این مرز‌ و بوم است.

تحریم ایران از سوی دشمنان بهانه‌ای بیش نیست

به گزارش فارس از ارومیه ‌محمد طالبی ظهر امروز در اختتامیه اولین جشنواره استانی علم، فن‌آوری و شکوفایی با رویکرد نقش مخترعین و مبتکرین در اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه یکی از ابتکارات دولت برگزاری جشنواره از علم تا عمل در کشور است،‌ اظهار داشت: برش استانی این جشنواره در آذربایجان‌غربی با حضور نخبگان استانی بر اساس دستورات استاندار آذربایجان‌غربی ‌برای اولین بار در سال جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مخترعان و صاحبان ایده و دستگاه‌های ذی‌ربط در آذربایجان‌غربی باید در کنار یکدیگر مشکلات قشر نخبه را رفع کنند،‌ افزود: همه مردم به ویژه نخبگان در جامعه باید شعار‌های منتخب از مقام معظم رهبری برای هر سال را به اجرا در آورند.

طالبی با اشاره به شکست همیشگی دشمنان در مقابل ایران، تصریح کرد: در تاریخ کشور بارها دیده شده که هر چه بر مقاومت مردم ایران در برابر حربه‌های مختلف دشمنان افزوده شده است، دشمنان گام‌های بسیاری را بر عقب بر داشته‌اند.

معاون توسعه نیروی انسانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان این کشور بعد از عدم رسیدن به اهداف خود در انرِژی هسته‌ای و تحریم‌ها به ایران راه‌های مختلف دیگری را برای مقابله با پیشرفت‌های ایران در پیش گرفتند، خاطرنشان کرد: ترور چهار دانشمند هسته‌ای ایران در سال‌های گذشته یکی دیگر از برنامه‌های دشمن بود اما نمی‌دانند جوانان این کشور هرگز در برابر آن‌ها تسلیم نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمنان برای ایران زمانی تأثیر خواهد گذاشت که این کشور نیازی به آن‌ها داشته باشد،‌ گفت: تحریم‌های دشمنان علیه ایران بهانه‌ای بیش نیست و هدف اصلی آن‌ها اعتقادات مردم این مرز و بوم است.

طالبی با بیان اینکه برخی اوقات اقدامات خودمان شرایط را بر ما مشکل‌تر می‌کند، ادامه داد: شاید تحریم‌ها تا حدودی بر قیمت کالاها در کشور تأثیر داشته باشد اما انجام برخی از کار‌ها در حوزه اقتصاد که به صورت خودسرانه توسط برخی سودجو صورت می‌گیرد، مشکلات کشور را بیشتر می‌کند.

وی اظهار داشت: تحریم‌ها برای ایران از تمام زمینه‌ها برکت بوده و این خود نیز از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/61009/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول