اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

دشمنان به دنبال انزوای ایران در منطقه هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: دشمنان ترفند تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفته‌اند تا کشورمان را در جهان و منطقه منزوی کنند.

دشمنان به دنبال انزوای ایران در منطقه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدحسن مرتضوی در نشست بصیرتی بسیجیان که در مسجد جامع امیریه برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف بسیار زیاد است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، کشاورزی، هوایی و فضایی متعدد است، افزود: جدیدترین دستاورد علمی ایران، ارسال موجود زنده به فضا بود و ایران با این اقدام در رتبه چهارم کشورهای دارای این فناوری قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با بیان اینکه در این برهه از زمان چشم جهانیان به ایران دوخته شده است، گفت: نقش انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه و دنیای غرب انکارنشدنی است و حتی دشمنان با اقدام‌هایشان علیه ایران بر این مسئله تأکید کردند.

مرتضوی گفت: در قبال خون شهیدان مسئول هستیم و باید آنچنان ایمان خود را قوی کنیم که تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نابود شود و به یاری خداوند متعال، ملت و نسل جوان ایران به رهبری نائب بر حق امام زمان(عج) پیروز تحولات جهان باشد.

وی با بیان اینکه دشمن ترفند تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفت تا کشورمان را در جهان و منطقه منزوی سازد،گفت: به کوری چشم آنها، این مسئله باعث خودکفایی ایران در بسیاری از زمینه‌ها شده است و این نوید را می‌دهیم که به زودی تومار آمریکا در هم پیچیده می‌شود. 

فرمانده سپاه شهرستان دامغان یکی از مهم‏ترین اهداف نظام اسلامی را حفظ و نگهداری دستاوردها برشمرد و اظهار داشت: حضور گسترده ملت ایران در صحنه‌های مختلف در حقیقت اعلام حمایت مردم از نظام است.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول