اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس:

هدف دشمنان در حمله به شیرگاه با اتحاد مردم خنثی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت حماسه هفت اسفند شیرگاه گفت: هدف دشمنان در حمله به شیرگاه در هفت اسفند 60 با اتحاد مردم خنثی شد.

هدف دشمنان در حمله به شیرگاه با اتحاد مردم خنثی شد

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به اینکه دشمنان دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد آشوب در غائله کردستان، خلق عرب، خلق آذربایجان، خلق ترکمن و جنگل‌های شمال را پایه‌ریزی کردند، گفت: دشمنان این آشوب‌ها را با هدف از پای درآوردن نظام پایه‌ریزی کرده بودند.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی دشمنان برای تسخیر جنگل‌های شمال و حمله به آمل در شش بهمن 60 اشاره کرد و افزود: مقابله مردم آمل با دشمنان انقلاب موجب شکست سنگین آنان را فراهم آورد.

وی به هدف دشمنان برای حمله به شیرگاه در هفت اسفند 60 اشاره کرد و یادآور شد: آنان بعد از شکست در ششم بهمن آمل تصمیم گرفتند به شهر کوچک‌تری حمله کنند تا به موفقیت برسند ولی با مقابله مردمی که سابقه آنها در دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان طولانی بود با شکست روبه‌رو شدند.

حسینی که یکی از چهار زخمی حمله منافقان به پایگاه بسیج شیرگاه در غروب هفت اسفند بود با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید این واقعه شهیدان خسرو داودیان و قربانعلی دوست‌علی‌زاده افزود: شهدا با نثار خون خود نظام ما را بیمه کردند.

وی خواستار حضور گسترده مردم در مراسم هفت اسفند شیرگاه شد و خاطرنشان کرد: حضور گسترده در مراسم هفت اسفند شیرگاه بیانگر دفاع مردم از نظام و رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول