اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

دشمن با ناتوی فرهنگی ملت‌ها را به ابتذال می‌کشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر ایجاد ناتوی فرهنگی را از راه‌های به ابتذال کشیدن ملت‌ها برشمرد و گفت: ترویج بی بند و باری و دور کردن خانواده‌ها از معنویت از عوامل ناتوی فرهنگی است.

دشمن با ناتوی فرهنگی ملت‌ها را به ابتذال می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام فاضلیان صبح امروز در چهارمین همایش ملی ناتوی فرهنگی در دانشگاه ملایر با اشاره به این‌که دشمن از طریق مختلف در مقابل ملت ایران است، افزود: بعد از تهاجم نظامی دشمن، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی از سوی دشمن در کشور ما به وقوع پیوسته است.

وی گفت: دشمن با تمام امکانات در صدد براندازی اسلام در بین کشورهای اسلامی و ملت‌های آزاده دنیا است.

امام جمعه موقت ملایر با استناد به سخن امام‌خمینی (ره) اظهار داشت: از آن جا که حمله فرهنگی بدون صدا بوده، مقابله با آن هوشمندی بیشتر را می‌طلبد، پس همه ما باید مراقب این راه پنهانی و ورود جنگ بی‌صدای دشمن باشیم.

وی با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی در دنیای امروز بیداری ملت‌های منطقه و آزادیخواه جهان را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی خواند و افزود: آنچه امروز دشمن از آن می‌ترسد اسلام‌ هراسی و نشر ندای الله‌اکبر در میان این ملت‌ها است.

فاضلیان ادامه داد: غرب از هر راهی از جمله تحریم و بحران برای ملت‌ها در صدد خاموش کردن نور مقدس اسلام است که البته در این راه ناموفق بوده است.

وی ایجاد ناتوی فرهنگی را از راه‌های به ابتذال کشیدن ملت‌ها برشمرد و گفت: ترویج شرابخواری در جوامع اسلامی، ایجاد فحشا و فساد، شهوترانی و ترغیب به زیر پا نهادن دستورات اسلام، نفوذ در خانواده‌ها، فاصله گرفتن والدین از فرزندان، دوری از روحانیت از عوامل ناتوی فرهنگی در کشورهای اسلامی است.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه به راه‌های مقابله با ناتوی فرهنگی اشاره کرد و گفت: تقویت اصول اعتقادی در بین نسل جوان، تعمیق ایمان و معنویت، دشمن‌شناسی و بصیرت و برپایی نهضت علمی در دانشگاه‌ها از راه‌های مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن است.

وی دانشجویان را سربازان خط مقدم جبهه علمی کشور در برابر دشمن برشمرد و گفت: شما به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم دشمن باید خود را با سلاح قلم برای مقابله با توطئه‌های دشمن مجهز کنید.

فاضلیان به تقویت وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمن و ناتوی فرهنگی ارتباط بین روحانیت و قشر دانشجو است که در این زمینه موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول