اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شاهرود:

روحانیان به تحرکات دشمن در جنگ نرم توجه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود گفت: روحانیان به خصوص در برهه کنونی باید به تحرکات دشمن در جنگ نرم توجه کنند.

روحانیان به تحرکات دشمن در جنگ نرم توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس‏علی ترشیزی امشب در سرکشی شورای بسیج طلاب و روحانیان شاهرود از پایگاه‌های مقاومت انصارالمهدی(عج) و امام صادق(ع)، با تقدیر از فعالیت‌های طلاب بسیجی اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت به بهترین و پاک‏ترین انسان‏ها را عطا فرموده است و باید تلاش کنیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: مبحث جدی در کار بسیج، توجه به تحرکات دشمنان در جنگ نرم و ابعاد مختلف آن است.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود افزود: باید با تحقیق و ایجاد بصیرت و معرفت‌افزایی در خود و دیگران این نقشه‌های دشمنان را برملا و در نطفه خفه کنیم.

ترشیزی با تاکید بر حضور طلاب و روحانیان در کنار انقلاب و اسلام در دفاع از کیان جامعه اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا به وظیفه دینی و اخلاقی و انقلابی خود در جامعه به خوبی عمل کنیم و با تولید فکر و اندیشه در چارچوب اسلام برابر جنگ نابرابر دشمنان موضع بگیریم.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود تاکید کرد: باید به مباحث تربیتی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی در بسیج جدی توجه شود؛ حلقه‌های صالحین که مبنای این برنامه‌هاست باید به درستی در پایگاه‌ها اجرایی شود.

در این سرکشی‌ها، فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود به ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه‌های خود پرداختند و در پایان توسط شورای حوزه شهید مطهری قسمت‌های مختلف مسئولیتی پایگاه‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/74007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول