اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حائری‌شیرازی:

خود را با تقویت بصیرت برای نبرد جنگ نرم آماده کنیم

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: در جنگ سخت باید صبر و استقامت پیشه کرد و در جنگ نرم هم باید بصیرت خود را افزایش داد.

خود را با تقویت بصیرت برای نبرد جنگ نرم آماده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) و در جمع فرماندهان، پاسداران و سربازان ضمن مقایسه جنگ نرم و جنگ سخت و ابزاری که برای مقابله با هر کدام از این جنگ‌ها لازم است گفت: افرادی که می‌خواهند در رکاب امام زمان (عج) جانفشانی کنند باید در دو امتحان شرکت کنند، اول امتحان صبر و استقامت که امتحان ابتدایی است و بعد از آن هم آزمون بصیرت که امتحان نهایی است.

وی با اشاره به وقایع صدر اسلام یادآور شد: مسلمانان در آن زمان هم به دو گونه مورد آزمایش قرار گرفتند. ابتدا با حج، روزه و زکات صبر آنها آزموده شد و سپس در ماجرای غدیر مورد آزمون بصیرت قرار گرفتند.

این استاد برجسته حوزه ادامه داد: کسانی که در غدیر خم و بعد از آن با بصیرت عمل کردند ولایت الهی را پذیرفتند و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: شکرانه پذیرفتن ولایت الله این است که اخلاق و رفتار هم ولایت الهی باشد کسانی که این ولایت را پذیرفته‌اند باید در خودشان هم ولایت الهی و عشق و محبت ایجاد شود.

آیت‌الله حائری شیرازی گفت: دل برادر مومن شما جایگاه خداست و مسلمانان باید با زیارت برادران مومن خود خدا را زیاد یاد کنند و باور داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول