اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کاشان:

تولیدات فرهنگی ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: تولیدات فرهنگی منطبق با هنجارهای جامعه با استفاده از تجهیزات، فن‌آوری روز و نیروی کارآمد ابزاری کارآمد را در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن فراهم می‌کند.

تولیدات فرهنگی ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدمهدی صباغی در تالار فرهنگ این شهرستان با اشاره به خروجی‌‌های حوزه فیلم و عکس به عنوان بخشی از تولیدات فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: امروز با همت دست‌اندرکاران انجمن سینمای جوان و فعالان عرصه فیلم سازی و حمایت مسئولان شهرستان، شاهد برگزاری نهمین هفته فیلم و عکس سینمای جوانان ایران دفتر کاشان هستیم که می‌تواند نتایج مثبتی را در این عرصه به همراه داشته باشد.

وی افزود: سینمای جوان انجمنی است که با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه رسانه‌های دیداری و شنیداری اعم از فیلم‌سازی، مستند، انیمیشن و سایر بخش‌های مرتبط توانسته استعدادهای بالقوه جوانان و علاقه‌مندان این منطقه را به عرصه ظهور برساند. 

این مسئول با اشاره به کارکردهای مهم و تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز تولیدات رسانه‌ای بیان داشت: این حرکت با برنامه‌ای منسجم و نگاهی هدفمند در گذر زمان شاهد نتایج پربار و تأثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی افزود: حضور پرشور جوانان با استعداد دیار دارالمؤمنین کاشان در کنار انجمن سینمای جوانان با ایجاد یک فرصت و ظرفیت منحصر به فرد و با مهیا کردن شرایط ساخت فیلم‌های کوتاه می‌تواند علاوه بر گسترش استفاده از تجهیزات و فن‌آوری روز، موجب تربیت و رشد نیروی کارآمد و متخصص شود.

صباغی اضافه کرد: فراهم کردن این شرایط همچنین می‌تواند باعث ایجاد زیرساخت‌های قوی برای ارائه خوراک تولیدات مناسب و منطبق با فرهنگ جامعه برای شهروندان شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان عنوان کرد: وقتی هنرمند در بطن مردم و در مسیر فرهنگ، انقلاب، باورها و ارزش‌های حاکم بر جامعه همت والای خود را معطوف می‌سازد به طور مطمئن قادر است با توجه به جایگاه و نقطه ثقل اندیشه‌ها به تأثیرگذاری و ماندگاری هنر بیانجامد که البته در آثار تولیدی و ارسالی توسط هنرمندان در این هفته چه در فیلم و عکس و چه در قالب‌های مختلف شاهد آن هستیم.

صباغی تأکید کرد: باید با بهره‌گیری از پتانسیل دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بسیج امکانات موجود بتوانیم حمایت از تولیدات انجمن و مؤسسات مجاز فعال در سطح شهر را نه در مقام شعار بلکه در عمل تحقق بخشیده و باعث رونق و ورود آن در عرصه زندگی روزمره باشیم.

وی افزود: قرار بود هفته فیلم و عکس در حد امکان به صورت دوسالانه برگزار شود اما با مساعدت و نگاه حمایتی مسئولان شهرستان به ویژه فرمانداری کاشان در سال جاری، این طرح هم جزو طرح‌های مصوبه شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/2406/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول