اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

ترویج فرهنگ غلط غرب از اهداف دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ غلط غرب از اهداف دشمنان است.

ترویج فرهنگ غلط غرب از اهداف دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در دیدار با مسئولان هیئت عهد آدینه اظهار داشت: راه‎اندازی هیئت عهد آدینه ابتکار فوق‎العاده‏ای به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه همه باید در زمینه هیئت عهد آدینه احساس تکلیف کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه مورد تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تبلیغات خطرناکی از طریق ماهواره‏ها صورت می‏گیرد، اضافه کرد: فضاهای اینترنتی نیز فرهنگ غلط غربی را تبلیغ می‏کند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) دو ثقل گران‎بها و ارزشمند برای مردم به امانت گذاشته‏اند، تصریح کرد: فقط با عمل بر اساس دو ثقل قرآن و اهل بیت می‏توان در بخش فرهنگی و سایر امور موفق بود.

*نیروهای هیئت عهد آدینه متعهد هستند

سهندی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهایی که برای هیئت آدینه استان زنجان انتخاب شده‏اند وجدان کاری دارند، ادامه داد: این نیروها با وجود دغدغه‏ها برای استان مفید هستند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت همواره در خط مقدم جبهه‏های جنگ علیه باطل قرار گرفته‏اند، یادآور شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود می‏خواهند بین روحانیت فاصله اندازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همکاری‏های لازم را با هیئت عهد آدینه انجام می‏دهیم، تصریح کرد: امیدواریم این هیئت‏ها در اهداف خود پایدار و موفق باشند.

*سرمایه‏های مادی و معنوی برای اجرای برنامه‏ها نیاز است

وی همچنین با بیان اینکه اجرای برنامه‏های هیئت عهد آدینه نیاز به سرمایه‏های مادی و معنوی دارد، افزود: برنامه‏ریزی‎های این هیئت نیز باید قوی و کاربردی باشد.

انتهای پیام/73006/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول