اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

میرافضلی از مؤثران اتاق فکر فرهنگ کرمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سیدعلی میرافضلی شاعر و پژوهشگر فرهیخته ایران و کرمان یکی از مؤثران اتاق فکر فرهنگ استان است.

میرافضلی از مؤثران اتاق فکر فرهنگ کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی سه‌شنبه شب در آیین نکوداشت سیدعلی میرافضلی شاعر و پژوهشگر فرهیخته ایران و کرمان اظهار داشت: مقام معظم رهبری توصیه فرمودند که هر کاری که می‌خواهد در هر حوزه‌ای انجام شود، رمز و راز ماندگاری آن در داشتن پیوست فرهنگی است.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان سه دوره جشنواره موسیقی کویر را در شهرک مس سرچشمه با میزبانی صنایع مس برگزار کرده است.

سعیدی از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان شهربابک و جشنواره فیلم فجر در شهرستان رفسنجان با همکاری صنایع مس ایران خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری این آیین نتیجه رویکرد فرهنگی و پیوست فرهنگی صنایع مس ایران است.

وی ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا با همکاری صنایع مس ایران در قالب انجمن آثار مفاخر فرهنگی استان نکوداشت شخصیت‌ها، مفاخر و مشاهیر را با برنامه‌ریزی مدون برگزار کند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به آشنایی دیرینه خود با سیدعلی میرافضلی عنوان کرد: این شاعر فرهیخته یکی از مؤثران اتاق فکر فرهنگ استان کرمان است و در کنگره شعر رضوی و جشنواره‌های مختلف از جمله شعر ولایی نقش بارزی دارد.

سعیدی افزود: سیدعلی میرافضلی خشوع و خضوع بسیاری دارد که با ایده و فکر بلند و با داشته‌های عمیق فکری و فرهنگی ایفاگر نقش خود است.

وی ابراز داشت: در حالی که میرافضلی می‌توانست در حوزه کاری خود در صنایع مس ایران کار کند و از زندگی مناسبی برخوردار باشد در عرصه‌های فکری و فرهنگی و تعالی فرهنگ استان کرمان گام برداشته و برمی‌دارد.   

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول