اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

فرمانداری ولایی و مقتدر برای عسلویه معرفی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه خواستار معرفی فرماندار ولایی و مقتدر برای عسلویه شد.

فرمانداری ولایی و مقتدر برای عسلویه معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید عسلویه اظهار داشت: امام علی(ع) مسئولیت را نعمت خداوند می‌داند و اگر هر صاحب حقی نعمت را درست استفاده کرد نعمتش افزون می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی نعمت است افزود: فرصتی که در اختیار ماست مثل ابر زودگذار است و زود از دست می‌رود و از دست دادن فرصت غصه است.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی طعمه نیست و یک فرصت است و رحمت الهی است و باید مواظب باشیم و از فرصت‌های خدمتگزاری در راستای رضایت مردم و رضایت خداوند استفاده کنیم.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید ذره‌بین‌های مختلفی برای دوران مسئولیت قرار دهیم گفت: نخستین ذره‌بین خداوند و رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند و همواره باید مواظب باشیم که خداوند بر اعمال ما نظارت دارد.

وی با بیان اینکه ذره‌بین دوم وجدان آدمی است اظهار داشت: باید همواره به وجدان خود مراجعه کنیم و ببینیم که اعمال و رفتار ما چگونه است.

امام جمعه عسلویه ابراز داشت: مردم ذره‌بین سوم هستند و به فرموده مقام معظم رهبری "مردم همواره از ما مسئولان جلوتر هستند" و باید به ذره‌بین مردم توجه جدی داشته باشیم.

هاشمی‌نژاد با تقدیر از زحمات چندساله نادری بخشدار سابق عسلویه اضافه کرد: ایشان در همکاری با ستاد نماز جمعه همکاری بسیار مطلوبی داشت.

وی با تبریک به بخشدار جدید نیز گفت: از جناب احمدپور نیز انتظار داریم در مسیر رشد و آبادانی منطقه اهتمام ورزند و در همه حالات خداوند را در نظر داشته باشند.

امام جمعه عسلویه خواستار معرفی فرماندار ولایی و مقتدر برای عسلویه شد و یادآور شد: عسلویه از مناطق مهمی است که ظرفیت بالایی دارد و انتظار داریم با حضور فرماندار مقتدر و ولایت‌مدار شاهد رشد بیش از پیش منطقه باشیم.

در این آیین با تجلیل از خدمات عبدالله نادری(بخشدار سابق)، سید محمد احمدپور به عنوان بخشدار ویژه عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول