اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 280

برگزاری چهارمین نشست کلامی و اعتقادی در پردیس تهران

خبرگزاری فارس: چهارمین نشست پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی در پردیس تهران برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین نشست کلامی و اعتقادی در پردیس تهران

علی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری چهارمین نشست از سلسله نشست‌های پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی با محوریت عالم ذر  در تاریخ 24 بهمن‌ماه  در این مجموعه دانشگاهی خبر داد.

عضو گروه کلام دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: این نشست با محوریت «عالم ذر» در روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 12 در تالار شیخ طوسی(ره) برگزار می‌شود و شرکت در این نشست علمی برای عموم علاقمندان آزاد است.

وی در بخش نخست این گفت‌وگو به تشریح اهمیت برگزاری این سلسله نشست‌ها پرداخت و ادامه داد: با توجه به اهمیت مسائل اعتقادی و پرسش‌ها و شبهات بسیار زیادی که در ذهن گروه‌های مختلف مردم نسبت به مباحث اعتقادی وجود دارد، بسیار مهم و ضروری است که مراکزی در کشور ما به پاسخگویی پرسش‌های اعتقادی بپردازند و در همین ارتباط پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برای پاسخ به این نیاز، برنامه‌های متعدد و متنوعی را در دست اجرا دارد.

افضلی بیان داشت: برگزاری این سلسله نشست‌ها در موضوعات کلامی و  اعتقادی از جمله این برنامه‌هاست که توسط گروه کلام پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث انجام می‌گیرد و برای پاسخ به مسائلی که بیشتر مورد بحث و پرسش است، تلاش می‌شود.

عضو گروه کلام پردیس تهران به بیان موضوعات این نشست پرداخت و تصریح کرد: پیش از این، سه نشست در موضوع رابطه شرور و بلاها با حکمت و عدل الهی توسط گروه کلام برگزار شده است و چهارمین این نشست‌ها به بحث «عالم ذر» اختصاص یافته است که یکی از مهم‌ترین و بحث‌انگیزترین مباحث اعتقادی، کلامی، قرآن و حدیثی است.

وی در ارتباط با پاسخگویی به پرسش‌های علاقمندان افزود: در این نشست علمی، کارشناسان و استادان گروه کلام از جمله قندهاری، خالقیان و دولتی حضور دارند که ضمن تبیین آموزه «عالم ذر» به پاسخ پرسش‌های افراد در این مورد می‌پردازند.

افضلی اذعان داشت: علاقمندان می‌توانند با حضور مستقیم و  ارتباط آنلاین از طریق سایت پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست شرکت کرده و به طرح سئوالات خود بپردازند.

عضو گروه کلام پردیس تهران با اشاره به شیوه تشکیل این نشست ادامه داد: بخش مربوط به تشکیل این نشست در صفحه اصلی سایت پردیس تهران اطلاع‌رسانی می‌شود و این سلسله نشست‌ها همزمان به ‌صورت آنلاین برای علاقمندان پخش می‌شود.

علی افضلی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این نشست‌ها افزود: سلسله نشست‌های پاسخ به پرسش‌های کلامی و اعتقادی به صورت ماهانه و حداقل سه جلسه در نیم سال تحصیلی است که موضوع و زمان برگزاری این نشست‌ها از طریق سایت پردیس تهران برای عموم علاقمندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این گزارش حاکی است، پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول