اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

اعتقاد ملت ایران به کشورشان کم نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: اعتقاد ملت ایران به دین و کشورشان هیچ‌گاه کم شدنی نیست.

اعتقاد ملت ایران به کشورشان کم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری آمل با بیان اینکه دشمن همواره ادعا می‌کند که ملت ایران با پول به راهپیمایی 22 بهمن می‌آید، بیان کرد: ملت ایران برای اعتقادات خود در این راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران کشورمان را مال خودشان می‌دانند، یادآور شد: اعتقاد ملت ایران به دین و کشورشان هیچ گاه کم شدنی نیست.

رحمانی با اعلام اینکه ملت ایران به ولایت اعتقاد دارند، تصریح کرد: این اعتقادات است که ملت ایران در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی حاضر می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نگاه به مشکلات جزیی در کشور نمی‌کند، اذعان داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ذهنیت اینکه میان مردم و مسئولان اختلاف افتاده است را از بین می‌برد.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه ملت ایران باورهای نادرست استکبار درباره ایران را در راهپیمایی روز 22 بهمن بر هم خواهد کوبید، تصریح کرد: دشمن تصور می‌کند با اتفاقاتی که در کشور افتاده انسجام و وحدت مردم ایران از میان رفته است اما ملت ایران در 22 بهمن بصیرت واقعی را از خود نشان خواهند داد.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه مردم ایران در 22 بهمن نشان خواهند داد که صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: ملت ایران در اصل انقلاب با کسی تعارف ندارد و برای پیشبرد اهداف نظام ملت ایران همواره پیشتاز هستند.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن هر ساله برای ملت ایران تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و انقلاب است، خاطر نشان کرد: 22 بهمن برای ملت ایران یک یوم‌الله است و آن را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

اکبرزاده با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر در این شهرستان بیان کرد: تلاش می‌کنیم افتتاح پروژه‌ها با نگاه فرهنگی صورت گیرد تا معنویت در فضای شهری بیشتر به چشم بخورد.

وی با بیان اینکه قرار بود پل اوجی‌آباد آمل که به نام شهدای جنگل نامگذاری شده است در این ایام به بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: این پل در نیمه اول اسفند ماه به همراه تعدادی دیگر از پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌ پیام/86011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول