اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دانشکده پرستاری ابهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر از پیشرفت 70 درصدی پروژه دانشکده پرستاری ابهر خبر داد.

دانشکده پرستاری ابهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با بیان اینکه اقدام‌های خوبی در سطح شهرستان شده است، اظهار داشت: باید در سال جدید درصد تحقق مصوبه‌های انجمن کتابخانه‌ها در سال 91 احصا شود.

وی با اشاره به پروژه کتابخانه مرکزی ابهر خاطرنشان کرد: مردم چندین سال است که منتظر این پروژه هستند، ولی متاسفانه هنوز تحقق پیدا نکرده است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: باید دستگاه‌ها کارها را به صورت کارشناسی و تخصصی انجام دهند و باید در کارها خردگرایی را دنبال کرده و احساسی عمل نکنیم.

وی اضافه کرد: نباید یک مدیرکل برای ما تعیین تکلیف کند، بلکه باید خودمان در شهرستان اولویت و کارها را تعیین کرده و با همت و همدلی امور را انجام دهیم.

رفیعی با بیان اینکه روسای دستگاه‌ها باید با فرماندار هماهنگ باشند، گفت: باید هماهنگ و مرتبط با هم حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امر کتاب‌خوانی یکی از مهمترین مسائل فرهنگی است، گفت: ما باید با آگاه‌سازی جوانان و همچنین تبلیغ در امر کتابخوانی، جوانان را به سمت کتاب سوق دهیم.

وی افزود: خانواده‌ها باید دوستی با کتاب را به کودکان و جوانان خود بیاموزند تا ایشان با مطالعه در آینده فرد مفیدی برای جامعه خود باشند.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: با قرار گرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است و همچنان مردم کتاب را به عنوان یاری مهربان دوست می‌دارند.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم بیان داشت: دولت دهم همچون دولت نهم توجه ویژه‌ای به توسعه کتابخانه‌ها در جامعه دارد و تمامی تلاش خود را بر محوریت فعالیت‌های فرهنگی قرار داده است.

رفیعی افزود: موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است و ما رسالت بزرگی داریم که با فرهنگ کتابخوانی آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم و این موضوع را باید از کودکی و از محیط خانواده شروع و در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج بدهیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه اظهار داشت: موضوع کتاب با توجه به گسترش رسانه‌هایی همچون اینترنت و سایر رسانه‌های اطلاعاتی‌، طراوت خود را حفظ کرده است و می‌تواند طبق روال سابق رسالت اطلاع‌رسانی به عهده کتاب باشد.

وی با اشاره به نقش کتاب و کتاب‌خوانی در زمینه توسعه کشور خاطرنشان کرد: آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه فرهنگ کتاب‌‌خوانی به وضوح دیده می‌شود و لازم است که مسئولان امر در این زمینه بسترهای لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام/73001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول