اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان کرمان:

نسل جوان باید با ایثارگری‌های زنان جنگ آشنا شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های زنان است.

نسل جوان باید با ایثارگری‌های زنان جنگ آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مرضیه هادی‌زاده پیش از ظهر امروز در جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز اظهار داشت: هویت اصلی و اساسی زن با ظهور اسلام شکل گرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان با بیان اینکه سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب‌ کبری(س) همواره باید الگوی زنان در زندگی باشد، اذعان داشت: نگاه زنان ایران به این اسطوره‌ها موجب پرورش 7 هزار شهید قدسی و تقدیم آن به انقلاب اسلامی شده است.

وی آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های زنان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: نشان دادن موقعیت زن در عرصه‌های مختلف دوران انقلاب با استفاده از ادبیات نشأت گرفته از فرهنگ ناب اسلامی در اهداف این جشنواره قرار گرفت.

هادی‌زاده از تشکیل جلسات متعدد با فرماندهی نیروی انتظامی و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان در قالب برگزاری این جشنواره خبر داد و ابراز داشت: تشکیل دبیرخانه، بررسی و تبیین محورهای جشنواره، طراحی پوستر و سایت‌ها برای اعلام فراخوان، چاپ خاطرات زنان شهید از جمله کارهای اجرایی در راستای جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز بوده است.

وی افزود: داوری 501 اثر ارسال شده به دبیرخانه توسط داوران برجسته کشوری انجام شده و تندیس «مقاومت» در پارک شهید مطهری کرمان به‌زودی نصب می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان خاطر نشان کرد: این جشنواره به همت بسیج جامعه زنان، نیروی انتظامی، امور بانوان و خانواده استانداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی اجرا شده است.

انتهای پیام/80028/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول