اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کرمان

جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز گفت: با هدف تقویت روحیه اسلامی در جوانان و آشنایی با فرهنگ ایثارگری زنان نخستین جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز در کرمان برگزار شد.

جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی کاظمی پیش از ظهر امروز در جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز با بیان اینکه این جشنواره به همت بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله و دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شده، اظهار داشت: نشان دادن موقعیت‌های زن در عرصه‌های دفاعی، ایثارگری و اجتماعی دوران دفاع مقدس ضروری است.

دبیر این جشنواره تصریح کرد: با هدف تقویت روحیه اسلامی در جوانان و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثارگری زنان به برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز اقدام شده است.

وی افزود: از آن جایی که هنر مناسب‌ترین زبان انتقال احساسات است در دو بخش «شعر» و «داستان نیمه تمام» هنرمندان با خلق و ارسال آثار زمینه تجلیل از زنان ایثارگر کرمانی را در قالب این جشنواره ملی فراهم آوردند.

به گزارش فارس در این جشنواره ضمن تجلیل از خانواده معظم 14 شهیده استان کرمان، گروه سرود بسیجیان زرند با اجرای سرودی یاد شهیده شاخص سال «ناهید فاتحی‌کرجو» را گرامی داشتند و در پایان نفرات برگزیده این جشنواره به قرائت شعر و داستان‌های ارسالی خود پرداختند.

در راستای برنامه‌های کنگره ملی شهدای جامع زنان یادمان شهید ناهید فاتحی‌کرجو به 31 استان کشور برنامه‌ها و نشست های علمی داده شده که جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز در استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80028/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول