اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

جشنواره منطقه‌ای شعر فجر در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همایش منطقه‌ای هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منطقه جنوب شرق با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 بهمن ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای شعر فجر در کرمان برگزار می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آیین رسمی این همایش با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 26 بهمن در محل تالار عماد، مجتمع فرهنگی و هنری انتظار از ساعت 18 و 30 دقیقه برپا می‌شود.

سعیدی ادامه داد: همایش منطقه‌ای شعر فجر با شرکت سه استان در کرمان برپا می‌شود و شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب استان کرمان در این همایش شرکت دارند.

وی درباره برگزاری برنامه‌های جنبی این همایش افزود: برپایی کارگاه تخصصی شعر از برنامه‌ای جنبی این همایش است که در ساعت 10 صبح 26 بهمن ماه در تالار هنرستان هنرهای زیبا آغاز می‌شود.

سعیدی بیان کرد: برگزاری محفل شاعرانه مراسم معارف و آشنایی شاعران استان‌های شرکت‌کننده و شاعران میزبان از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش است که بعد از کارگاه تخصصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80019/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول