اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اسفندماه جاری

فارسان میزبان جشنواره شعر نماز و نیایش می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 اسفند جشنواره شعر نماز و نیایش در شهر باباحیدر شهرستان فارسان برگزار می‎شود.

فارسان میزبان جشنواره شعر نماز و نیایش می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یک حماسه جاودان و ماندگار و نقشه راهی برای نسل‌های آینده است و عاملی که این دوران را به دوران طلایی انقلاب اسلامی تبدیل کرده، نماز است.

وی افزود: تاکنون هنرمندان و شاعران بسیاری به این دو موضوع مهم و اساسی جامعه دینی پرداخته‌اند ولی انتظار می‎رود تا در این رابطه اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

گنجی از برگزاری جشنواره شعر نماز و نیایش در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: این همایش همزمان با 22 اسفند با محوریت شهر باباحیدر برگزار می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش نماز در دوران دفاع مقدس یکی از موضوعات این جشنواره است، تصریح کرد: می‎توان از ظرفیت‌های این جشنواره در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش نقش نماز در دوران دفاع استفاده کرد.

گنجی به نقش و جایگاه نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پیوند رزمندگان با نماز در سال‌های دفاع مقدس و عجین شدن آنان با این فریضه الهی آنچنان بود که قدرت‌هایی که جنگ را بر ما تحمیل کردند، نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند.

وی بر ضرورت دعوت از فعالان عرصه نماز کشور در این همایش تاکید کرد و گفت: باید تلاش ما بر این باشد که با هماهنگی‌های لازم زمینه حضور مسئولان ارشد کشوری و فعالان حوزه ایثار و شهادت و نماز را به نحو شایسته‌ای فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های غنی و فاخر در راستای حفظ و ادامه ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس از ضروری‌ترین اموری است که باید به نحو جدی دنبال شود.

انتهای پیام/68004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول