اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحت عنوان پلی بسوی آسمان

سومین جشنواره شعر و سرود فجر در میناب آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان سومین جشنواره شعر، سرود و داستان نویسی فجر تحت عنوان پلی بسوی آسمان در میناب آغاز به کار کرد.

سومین جشنواره شعر و سرود فجر در میناب آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در مرکز شرق هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه میناب در آئین آغاز به کار این جشنواره به بیان اینکه جوانان و نوجوانان قشری هستند که مورد تهدید جدی خطرات دشمنان هستند، اظهار داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی که ویژه این قشر باشد اقدامی ارزشمند و قابل تحسین است.

احمد ذاکری به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل خطاب به جوانان اشاره کرد و با بیان اینکه نیروی جوان نزد بنیانگذار انقلاب اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای بود، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به قشر جوان دارد.

وی همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را مورد بحث قرار داد و یادآور شد: تصور معاندان و بدخواهان نظام این بود که حضور مردم در راهپیمایی کمرنگ می‌شود ولی مردم با حضور حماسی خود زمینه یأس و ناامیدی آنان را فراهم کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه با تشریح اقدامات مختلف دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، بیان داشت: دشمنان برای جلوگیری از شکل گیری و صدور انقلاب از طرح‌ها و نقشه‌های مختلفی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: ترور شخصیت‌های تاثیرگذار و انقلابی، جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف گوشه‌ای از اقدامات خصمانه دشمنان طی این سال‌ها است.

ذاکری عنوان کرد: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از ابزار و نقشه‌هایی است که دشمنان در آن نیروی جوان کشور عزیزمان ایران را مورد هدف قرار داده‌اند.

این مسئول نقش بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های نرم دشمنان را مهم و غیر قابل انکار دانست و افزود: کانون‌های فرهنگی ورزشی بسیج باید نسبت به مقابله با تهدیدات نرم دشمنان برنامه‌ریزی کنند.

مدیر کانون جوانان بسیج میناب نیز گفت: طی دو روز جشنواره 22 گروه سرود، 16 نفر داستان نویس و 20 شاعر هر کدام با یک اثر با یکدیگر رقابت می کنند.

حسن پیروی‌منش اذعان داشت: آثار ارائه شده با موضوع ولایت، جوان، انقلاب و بسیج است.

وی با بیان این که در میناب 9 کانون فرهنگی ورزشی زیر نظر کانون فرهنگی ورزشی جوانان این شهرستان فعالیت می کند گفت: در سومین جشنواره شعر، سرود و داستان نویسی فجر 400 نفر از جوانان و نوجوانان بسیجی خواهر و برادر مشارکت دارند.

سومین جشنواره سرود، شعر و داستان نویسی فجر به همت کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج میناب و با هدف ترویج شعائر الهی و تبلیغ دین مبین اسلام از امروز به مدت دو روز در میناب آغاز شد.

انتهای پیام/88004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول