اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش:

انقلاب اسلامی، انقلاب نان و مسکن نبوده است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب نان و مسکن نبوده و تحریم دشمنان بی‌تاثیر است.

انقلاب اسلامی، انقلاب نان و مسکن نبوده است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حمید‌رضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در همایش «شاهدان بصیر»، یادواره 262 شهید فرهنگی و دانش‌آموز نیشابور در سالن رفانیر این شهرستان، اظهار داشت: صاحب اصلی نظام مردمی هستند که با رهبری آن رابطه قرآنی و عاشورایی دارند.

وی افزود: کسانی که بخواهند از راه نادرست یک لقمه بیشتر بخورند، یا یک روز بیشتر احساس قدرت کنند، به خون شهیدان خیانت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: شهیدان پر رونق‌ترین و پر نورترین چراغ‌های انسانیت در کشور ما بودند که ایستادند و به ملکوت اعلی ‌پیوستند و برای همیشه مایه افتخار شدند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رفتارهای دشمنان تصریح کرد: دشمنان هرچه جنایت و تحریم‌های اقتصادی بوده است علیه ایران انجام داده‌اند، اما در راهپیمایی 22 بهمن مردم به جای خود و به جای شهیدان به میدان آمدند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب نان و مسکن نبوده است، تأکید کرد: این انقلاب، نهضتی عاشورایی است و نبض ملت ایران با عاشورا می‌زند؛ در عین حال تمام مسئولان موظفند با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

وی یادآور شد: وقتی می‌خواهید حکم خدا را قبول کنید، حتما سختی‌ها و مشکل‌ها پیش روی شما است، ولی باید صبر کرد زیرا صبر مهم‌ترین رمز موفقیت است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ذبح عظیم در عاشورا صورت گرفت، ادامه داد: خداوند در روز عاشورا، تمام زیبایی‌هایی را که در یک انسان کامل وجود دارد، در وجود امام حسین(ع) شکوفا کرد.

وی افزود: ایشان برای عشق خدا و هدایت انسان‌ها، حاضر شدند فرزند شش ماهه‌‌شان به شهادت برسد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهیدان برای این علت شهید شدند که در دنیا پرچم حضرت امام علی‌(ع) و حضرت زهرا(س) برافراشته شود.

حاجی‌بابایی افزود: همه کسانی که می‌خواهند با شیطنت در دنیا در خصوص انقلاب اسلامی شبهه ایجاد کنند، بدانند که راه به‌جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/70005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول