اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اهواز:

اهوازی‌ها عوارض نوسازی را پرداخت کنند/ تا 24 اسفندماه 63 درصد تخفیف

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهرداری اهواز گفت: شهروندانی که تا 24 اسفندماه سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و بها خدمات شهری خود اقدام کنند علاوه بر 63 درصد تخفیف خوش حسابی، در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند.

اهوازی‌ها عوارض نوسازی را پرداخت کنند/ تا 24 اسفندماه 63 درصد تخفیف

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن بشیری خوزستانی در نشست خبری که در محل شهرداری مرکزی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: عمران و آبادانی هر شهری مستلزم تحقق برنامه‌های عمرانی و توسعه شهری، ایجاد زیر ساخت‌های مناسب به منظور اصلاح و توسعه معابر، بهبود محیط شهری و فضای تفریحی، فرهنگی و اجتماعی است و این امر جز با مشارکت و همراهی شهروندان محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض نوسازی و بها خدمات در سال گذشته 24 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این مبلغ در مقایسه با سایر کلانشهرها مبلغ بسیار ناچیزی است و در کلانشهرهای دیگر مشارکت شهروندان در خصوص پرداخت عوارض به شهرداری شهر خود به مراتب بسیار بیشتر از مشارکت شهروندان اهوازی بوده است و این مسئله باید در کلانشهر اهواز نیز فرهنگ‌سازی شود.

*8 دستگاه پژو 405 و 200 قطعه سکه بهار آزادی جایزه خوش حسابی

معاون اداری مالی شهرداری اهواز با بیان اینکه سال گذشته طرح بخشودگی صد درصد جرایم سنوات گذشته اجرا شد، خاطرنشان کرد: شهروندانی که تا 24 اسفندماه سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و بها خدمات شهری خود اقدام کنند علاوه بر 63 درصد تخفیف خوش حسابی، در قرعه کشی هشت دستگاه پژو 405 و 200 قطعه سکه بهار آزادی شرکت داده می‌شوند.

به گفته وی قرعه کشی جوایز در 27 اسفند ماه سال جاری در برابر مسئولان استان صورت می‌پذیرد.

*پرداخت عوارض نوسازی 100 هزار واحد تجاری مسکونی در اهواز

بشیری با بیان اینکه مردم عادت کرده‌اند که تا ملک انتقال پیدا نکند عوارض را پرداخت نمی‌کنند متذکر شد: در شهر اهواز 400 هزار واحد مسکونی تجاری وجود دارد که از این تعداد در سال 89 حدود 57 هزار واحد عوارض خود را پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: این رقم در سال گذشته به 100 هزار واحد افزایش یافت و انتظار شهرداری اهواز این است که مردم با پرداخت عوارض نوسازی و بها خدمات خود از تخفیف خوش حسابی و جوایز بهره‌مند شوند.

*پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی

معاون اداری مالی شهرداری اهواز بیان کرد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، پرداخت عوارض نوسازی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند فیش‌های عوارض نوسازی را از طریق دستگاه‌های خودپرداز، با کارت‌های عضو شتاب و دستگاه‌های کارت خوان پرداخت کنند.

بشیری اضافه کرد: شهرداری یک نهاد عمومی و خودگردان است که باید درآمد کسب کند تا بتواند به خوبی خدمات ارائه دهد و دریافت خدمات نوسازی و بهای خدمات شهری یکی از راه‌های کسب درآمد شهرداری است.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم فهیم و مشارکت جوی اهواز تقاضا داریم تا مهلت باقیمانده نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اعم از مسکونی و تجاری اقدام کرده و ما را در ارائه خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول