اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار نوسازی واحدهای دامی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی اداره‌ کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و نوسازی واحدهای تولیدی دامی در سطح روستاهای استان تخصیص داده شده است.

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار نوسازی واحدهای دامی در چهارمحال و بختیاری

برزو هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری 920 روستا دارد، ایجاد واحدهای تولیدی دامی در قالب طرح‌های بهسازی و نوسازی اماکن در روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ایجاد واحدهای تولیدی دامی نقش مهمی در تولید گوشت و شیر و اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر دارد.

هیبتیان خاطرنشان کرد: با موافقت کارگروه توسعه 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و نوسازی این واحدهای تولیدی در روستاها اختصاص یافته است.

معاون بهبود تولیدات دامی اداره‌ کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری سود این تسهیلات را هفت درصد با بازپرداخت 10 ساله اعلام کرد و ادامه داد: متقاضیان طرح نوسازی و بهسازی روستا برای ساخت انبار علوفه و طویله پس از مراجعه به نمایندگی سازمان نظام مهندسی و تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان بر اساس زیربنا و دیگر شرایط مانند مسقف بودن طرح و یا بالعکس از تسهیلات احداث و نوسازی واحدهای تولیدی برخوردار خواهند شد.

هیبتیان با تأکید بر اهمیت دامپروری در تولید مواد غذایی از جنبه‌های غذایی و اقتصادی اضافه کرد: با وجود اینکه بشر در عصر جدید توانسته است پیشرفت‌هاى چشمگیرى در شئون مختلف زندگى خود پدید آورد، باز هم مسئله غذا و تغذیه در جوامع بشرى از نظر اقتصادى و اجتماعى از اولویت خاصى برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه اهمیت تغذیه تا آن حد است که یکى از معیارهاى مهم درجه سطح تمدن و پیشرفت هر جامعه محسوب مى‌شود، چراکه در پیشرفت همه‌جانبه یک اجتماع درجه سلامت روحى و جسمى افراد آن جامعه عامل تعیین‌کننده است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول