اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر قم مطرح کرد

تمدید بازپرداخت اصل اوراق مشارکت در پروژه پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از درخواست برای یک سال تمدید زمان بازپرداخت اصل اوراق مشارکت پروژه بلوار پیامبر اعظم خبر داد.

تمدید بازپرداخت اصل اوراق مشارکت در پروژه پیامبر اعظم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن بختیاری با اشاره به زمان پرداخت سود اوراق مشارکت پروژه بلوار پیامبر اعظم عنوان کرد: سود اوراق مشارکت این طرح در موعد مقرر در حال پرداخت است.

وی به زمان سررسید بازپرداخت اصل این اوراق اشاره و اظهار کرد: زمان بازپرداخت اصل این اوراق سوم آبان ماه سال جاری بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه طرح پیامبر اعظم در حال حاضر در مراحل عمرانی قرار داشته و هنوز به مرحله سرمایه‌گذاری نرسیده است، ابراز داشت: با توجه به این موضوع برای بازپرداخت اصل این اوراق درخواست کرده‌ایم که این زمان یک سال تمدید شود.

وی با بیان اینکه در پروژه بلوار پیامبر اعظم 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته شده است گفت: در حال حاضر درخواست تمدید یک ساله برای بازپرداخت اصل این اوراق در حال پیگیری است.

بختیاری بیان کرد: در صورت موافقت با این تمدید باید تلاش‌های لازم برای سرعت‌بخشی به این طرح و رسیدن به مرحله سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا در سال آینده بتوان بازپرداخت اصل اوراق را انجام داد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول