اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌و‌بلوچستان:

خرید اوراق مشارکت یاریگر اجرای پروژه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌و‌بلوچستان گفت: خرید اوراق مشارکت توسط مردم نشان از اقبال آنها برای اجرای طرح‌های مهر‌ماندگار در حوزه آبفا بوده و به مثابه یاری رساندن به این شرکت است.

خرید اوراق مشارکت یاریگر اجرای پروژه‌ها است

ابوالفضل صدرائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان، آبرسانی به شهر‌های سیستان و مسیر‌ آنها و فاضلاب‌های شهری زابل و چابهار از جمله پروژ‌ه‌های طرح مهر ماندگار مربوط به شرکت آبفای سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه پیشرفت کار و اعتبار طرح‌های مهر ماندگار نسبت به سایر پروژه‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود افزود: این طرح‌ها از اعتبارات خوبی برخوردار بوده و تغذیه آن به نسبت سایر پروژه‌ها بهتر است.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال 91 به یاری خداوند در وزارت نیرو حدود 100 میلیارد مشارکت گذاشته شده که یکی از بیشترین اوراق مشارکت‌هایی است که در پروژه‌های کل وزارت نیرو برای استان سیستان‌ و‌ بلوچستان در نظر گرفته شده است.

صدرائیه با اشاره به ضرورت همکاری بانک‌های عامل استان با شرکت‌ آب‌ و فاضلاب استان در زمینه همکاری و مشارکت مردم تصریح کرد: موضوع و تقاضای ما از مردم در مورد کسانی است که توانایی سهیم شدن در این پروژه‌ها را داشته و می‌توانند در قالب خرید اوراق مشارکت نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

وی خرید اوراق مشارکت توسط مردم را نشان از اقبال آنها برای اجرای این پروژه‌ها دانست و ادامه داد: یکی از موضوعاتی که دولت دنبال می‌کند، اوراق مشارکت در سطح‌ استان‌هاست، چقدر مردم استان خواهان اجرای این پروژه‌ها هستند، ضمن اینکه این طرح‌ها سودآور بوده، می‌شود در آن سرمایه گذاری کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان مشارکت مردم را به‌ مثابه یاری رساندن به شرکت‌ آب‌ و‌ فاضلاب استان عنوان و گفت: اگر اوراق مشارکت به موقع به فروش رسیده و اعتبار آن برای ما قابل دسترسی باشد، می‌توان گفت که تا سال آینده این پروژه‌ها در صورت نبود مشکل خاص، به بهره‌برداری خواهد رسید.

صدرائیه به فاز بندی بودن پروژه‌ها اشاره کرد و در مورد اولین پروژه قابل بهره‌برداری بیان داشت: اولین پروژه از طرح‌ مهر‌ماندگار که افتتاح خواهد شد، مربوط به آبرسانی به شهر‌های سیستان است که تا کنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پروژه‌های بعدی هم که درصد پیشرفت آنها متفاوت است در زمان‌های پس از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

بخشی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان‌های سراسر کشور که  اجرایی و یا کامل نشدند، در قالب طرحی با عنوان مهر‌ماندگار تنظیم و مقرر شد تا پایان دولت دهم، همه آنها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول