اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان صورت گرفت

کشف 120 میلیون تومان اموال مسروقه در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با دستگیری یک سارق حرفه‌ای اموال مسروقه به ارزش 120 میلیون تومان را از مخفیگاه این سارق کشف و ضبط کردند.

کشف 120 میلیون تومان اموال مسروقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: اوائل ماه گذشته مأموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان زاهدان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت یک انبار تعویض روغنی در خیابان شهید فاضلی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و بررسی‌های تیم اعزامی کلانتری 12 به محل سرقت مشخص شد سارق یا سارقان وارد این مغازه تعویض روغنی شده و تعداد 230 گالن 20 لیتری روغن موتور با مارک‌های مختلف را به سرقت برده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دنبال این سرقت، مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی شواهد و مدارک به دست آمده از محل سرقت تحقیقات تخصصی و فنی خود را آغاز کردند.

عطار افزود: به دنبال شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای که توسط مأموران کلانتری با وسایل و ادوات سرقت هنگام ارتکاب جرم دستگیر شده بود موفق شدند راز این سرقت میلیونی را کشف کنند.

وی بیان داشت: این سارق حرفه‌ای که در ابتدا هر گونه ارتباطی با این سرقت را انکار می‌کرد با شواهد و مدارک به دست آمده چاره‌ای جز اعتراف نداشت و راز این سرقت را بر ملا کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای اموال مسروقه‌ای از قبیل انواع روغن ماشین، فیلتر، انواع باطری خودرو به ارزش 120 میلیون تومان را کشف کرد.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول