اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

انهدام باند سارقان منزل در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منزل در شیراز و کشف 31 سرقت از آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس مطلع شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل، به‌نام «م ‌ـ ح» که از سال 89 در تعقیب مراجع انتظامی بوده با نام دیگری در زندان عادل آباد تحمل حبس می‌کند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی این متهم از زندان عادل آباد به اداره آگاهی منتقل و با تحقیقات انجام شده 31 سرقت منزل با همدستی دو نفر دیگر به‌نام‌های «ف ـ ب» و «الف ـ الف» کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: با تلاش ماموران محل‌های سکونت و اختفای همدستان این سارق حرفه‌ای منزل نیز شناسائی و یکی از آنان دستگیر شد.

حیدری افزود: در این زمینه 31 نفر از مالباختگان در مواجهه حضوری سارقان را شناسایی کردند و صحنه‌های وقوع جرم نیز بازسازی شد.

وی تصریح کرد: در اکثر سرقت‌ها سارقان پول و طلاجات و اموال کم‌حجم را از منازل سرقت، پول‌های مسروقه را هزینه و طلاجات را به یک نفر طلافروش به فروش رسانده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فارس در پایان گفت: هر دو سارق با قرار قانونی راهی زندان شدند و تلاش برای دستگیری متهم متواری و خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول