اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

سارق با دیدن پلیس دیگر قدرت تکلم نداشت

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 118 تهران از دستگیری یک سارق منزل در محدوده ستارخان خبر داد و گفت: این متهم با اطلاع‏رسانی به‏موقع مالک ساختمان به پلیس بازداشت شد.

سارق با دیدن پلیس دیگر قدرت تکلم نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس تهران، امیرحسن رضایی ضمن اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده ستارخان، به تشریح جزئیات پرونده این متهم و نحوه دستگیری وی پرداخت.

این مقام انتظامی گفت: یکی از شهروندان ساکن محدوده فوق با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام داشت زمانی که از محل کار به خانه‏اش مراجعه کرده، متوجه شده است فردی در منزل وی حضور دارد و در حال سرقت است.

رضایی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی‏های انجام شده با مالک ساختمان، وارد منزل مذکور شده و مشاهده کردند که فردی با شکستن شیشه در ورودی حیاط خانه وارد منزل شده و ضمن بر هم ریختن تمامی وسایل منزل، در حال جمع‏آوری اشیای قیمتی است.

وی افزود: با رعایت کامل قوانین به‏کارگیری سلاح، این سارق هنگام سرقت غافل‏گیر شد و در حالی که از حضور پلیس در منزل شوکه شده بود و قدرت تکلم نداشت، بازداشت و با دستبند راهی کلانتری شد.

رئیس کلانتری 118 تهران بیان داشت: این متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه، خود را «صلاح‏الدین» معرفی و اقرار کرد که سارق سابقه‏دار است و با استفاده از شاه کلیدی که داشته، وارد منزل شده و پس از شکستن شیشه در ورودی خانه، اقدام به سرقت کرده است.

رضایی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهم چند دسته کلید، یک انبر دست و پیچ گوشتی کشف و متهم به همراه اموال مسروقه با ارزشی که از منزل مذکور به سرقت برده بود، برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و این در حالی بود که شکایت مالباخته را نیز در پرونده خود داشت.

انتهای پیام/2568/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول