اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

کشف اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون تومان از مخفیگاه سارقان سبزواری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سبزوار گفت: از مخفیگاه یک باند سرقت موسوم به خال‌خالی لوازم خانگی و خودرو به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان کشف شد.

کشف اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون تومان از مخفیگاه سارقان سبزواری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قنبرعلی آزادواری عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد در ماه گذشته رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌ها سرقت و سرنخ‌ها و مطابقت آنها با بانک اطلاعاتی خود به یکی از مجرمان سابقه‌دار خود به نام زینت مشکوک شده و با یک عملیات ویژه پلیسی متهم در مخفیگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سبزوار بعد از انجام دادن بازجویی‌ها، متهمه به همکاری او با خواهر و برادرش و چهار تن از دوستانشان برای انجام دادن سرقت‌ها اعتراف کرد.

آزادواری ادامه داد: پس از اعتراف متهمه عملیات پلیسی برای دستگیری اعضای دیگر باند آغاز شد و پس از دستگیری آنها و انجام دادن بازجویی‌ها، افراد به 60 فقره دزدی از منازل خالی از سکنه و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: در جریان این بازجویی‌ها هشت نفر مالخر نیز شناسایی شده‌اند که دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: وسایل به سرقت رفته در این پرونده شامل 15 دستگاه ال‌سی‌دی، 35 راس گوسفند، دو دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی طلاجات، خودرو و لوازم خانگی بوده است.

انتهای پیام/70010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول