اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

برگزاری نخستین گردهمایی حلقه‎های صالحین در استانداری گلستان

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی حلقه‎های شجره طیبه صالحین در سالن اجتماعت معاونت برنامه‎ریزی این استانداری برگزار شد.

برگزاری نخستین گردهمایی حلقه‎های صالحین در استانداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این نشست بیش از 100 نفر از اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی استانداری گلستان حضور داشتند.

در این جلسه رئیس شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی استانداری گلستان با اشاره به ترکیب جدید این شورا گفت: در شورای فرماندهی پایگاه، علیرضا نوروز به عنوان جانشین، فریدون توان به عنوان مدیر امور اداری و پشتیبانی، حسین گرایلیبه عنوان مدیر تحلیل و بررسی و سید قاسم حسینی به عنوان مدیر بسیج سازندگی حضور دارند.

علی‎اکبر سوخت‎سرایی افزود: همچنین علی‎اصغر جباری به عنوان مدیر عملیات و بکارگیری و کارشناس دفاعی و رزمی، حبیب‎الله سیفی به عنوان مدیر فرهنگی و ورزشی و کارشناس قرآن و عترت و حجت‎الله گرزین نیز به عنوان مدیر آموزش نیروی انسانی شورای فرماندهی نقش ایفا می‎کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی اعضای فرماندهی شورای پایگاه در اجرای برنامه‎های مرتبط با بسیج تصریح کرد: همدلی و همراهی این شورا توام با برنامه‌ریزی برای استفاده از قابلیت عظیم نیروهای بسیج شاغل در استانداری می‎تواند نقش این نهاد انقلابی را در مجموعه اداری پررنگ‌تر کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت بسیج استانداری باید با نقش‎آفرینی مناسب در تمام عرصه‎های مورد نیاز جامعه به عنوان یک پایگاه پیشرو الگوی دیگر پایگاه‎های بسیج ادارات استان باشد.

در این جلسه همچنین اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‎های خود در زمینه طرح حلقه‎های صالحین پرداختند.

با توجه به مباحث طرح شده مقرر شد با مشخص شدن سرگروه‎ها، گروه‎های 22 نفره حلقه صالحین تشکیل و هر دو هفته یک بار جلسه برگزار کند.

در این جلسه همچنین با تاکید بر حضور فعالانه افراد در جلسات بسیج مقرر شد طی نامه‎ای در زمینه حلقه‎های شجره طیبه صالحین و گروه‎های تشکیل شده دستورالعملی از طریق سیستم دبیرخانه  استانداری ارسال شود.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول