اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار شب عید صورت گرفت

توزیع مرغ با قیمت 4600 تومان در بازار کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تنظیم بازار شب عید توزیع مرغ با قیمت 4600 تومان در بازار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

توزیع مرغ با قیمت 4600 تومان در بازار کهگیلویه و بویراحمد

سیدحسن هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی 4600 تومان در بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: مرغ منجمد موجودی ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد از اول اسفند‌ماه به قیمت کیلویی 4400 تومان از در سردخانه توزیع و با قیمت 4600 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

سرپرست معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد درباره دلایل اتخاذ این تصمیم گفت:‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت به لحاظ این‌که در ایام پایانی سال تقاضا افزایش می‌یابد قیمت مرغ منجمد را تعدیل نموده است.

هادیان از توزیع مرغ 4600 تومانی در مراکزی مثل واحدهای صنفی، میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و بیان کرد: وضعیت عمومی بازار به جهت توزیع مرغ در راستای تنظیم بازار شب عید مناسب است.

وی افزود: قیمت گوشت مرغ نسبت به سایر اقلام پروتئینی مناسب‌تر است و در حال حاضر مقدار زیادی مرغ منجمد با قیمت مناسب در حال توزیع است و به میزان مصرف مردم مرغ ذخیره شده داریم.

هادیان در ادامه گفت: 120 تن پسته مطلوب و با کیفیت با قیمت 30 هزار تومان به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است و در حال رایزنی با مباشر در جهت خرید جهت تزریق به بازار استان هستیم.

هادیان تصریح کرد :علاوه بر این که‌این نوع پسته در میادین تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و  نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان با قیمت کیلویی 30 هزار تومان توزیع خواهد شد، فروشگاه‌های معمولی نیز موظف به رعایت قیمت مصوب هستند.

سرپرست معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فروش با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود و سامانه تلفن 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی است و در اسرع وقت به شکایت مردم رسیدگی می‌شود و در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز بازرسان مقیم و گشت تعزیرات حضور دارند که به سرعت به شکایت مردم رسیدگی و نتیجه به فرد شاکی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول