اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر خبر داد

توزیع 40 تن مرغ با قیمت دولتی در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع 40 تن مرغ به قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار شوشتر تشدید می‌شود.

توزیع 40 تن مرغ با قیمت دولتی در شوشتر

مسعود رجب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم در تامین اقلام خوراکی توزیع مرغ منجمد در سطح بازار شوشتر آغاز شده است.

وی با اشاره به میزان توزیع مرغ در سطح شهرستان شوشتر گفت: در مرحله نخست 40 تن در مراکز تعیین شده توزیع می‌شوند و از این نظر مشکل چندانی وجود ندارد.

رجب‌زاده با اشاره به قیمت مرغ توزیع شده در بازار شوشتر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مرغ به قیمت کیلویی 51 هزار ریال توزیع می‌شود و از نظر تامین مشکل چندانی در این باره وجود ندارد.

*نظارت‌ها تشدید می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر اظهار کرد: نظارت‌ها بر بازار شوشتر با افزایش بازدید‌ها تشدید می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رجب‌زاده با اشاره به برخورد شدید با متخلفان در شوشتر گفت: مردم در اعلام گزارش‌های تخلف با اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار همکاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: ناظران تعیین شده به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی از اصناف بازدید می‌کنند و هرگونه تخلف را پس از اثبات به صورت مکتوب برای برخورد قانونی گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول