اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع مرغ 4800 تومانی از فردا در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع مرغ 4800 تومانی از روز پنجشنبه هفته جاری در دشتستان خبر داد.

توزیع مرغ 4800 تومانی از فردا در دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین نیازهای مردمی از اهداف مهمی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت به آن توجه دارد و در ماه‌های اخیر شاهد بوده‌ایم کالاهای مصرفی مردم با قیمت دولتی و به‌صورت گسترده در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نظارت بر روند توزیع کالاها در مراکز عرضه از اولویت‌هایی است که این نهاد به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و در بازدید‌های روزانه بر عملکرد توزیع‌کنندگان کالاهای اساسی نظارت دارد.

محمدزاده با اشاره به توزیع 100 تن مرغ منجمد در شهرستان دشتستان بیان داشت: در روزهای گذشته بالغ بر 500 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 5 هزار و 100 تومان در استان بوشهر توزیع شده و فراخور نیاز میزان 100 تن مرغ منجمد در تعاونی‌های عرضه شهرستان دشتستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در بازار شهرستان دشتستان مرغ به وفور یافت می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تهیه مرغ مصرفی در شهرستان دشتستان وجود ندارد و مردم این شهرستان با مراجعه به مراکز توزیع می‌توانند هر اندازه مرغ احتیاج دارند را تهیه کنند.

این مسئول اذعان داشت: با پیگیری‌های مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر قیمت مرغ منجمد در روزهای آتی کاهش می‌یابد و از سوم اسفندماه شاهد توزیع گسترده مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم چهار هزار و 800 تومان خواهیم بود.

مرغ گرم 5700 تومان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: مذاکراتی با مباشرین صورت گرفته و بر اساس این مذاکرات در آینده نزدیک شاهد توزیع مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 5 هزار و 700 تا 5 هزار و 800 تومان در شهرستان دشتستان خواهیم بود.

محمدزاده یادآور شد: مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حال تامین و جذب یک هزار و 500 تن مرغ هستند که قریب به 50 درصد از این میزان برای تامین نیازهای دشتستان و شهرستا‌ن‌های همجوار در سردخانه‌های این شهرستان ذخیره می‌شود.

وی گفت: روز گذشته مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راس هیئتی از مسئولان این سازمان با حضور در شهرستان دشتستان به بازدید از مراکز عرضه و سردخانه‌های نگهداری مرغ این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول